Delvis Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har merket det i et par uker nå på øverste del av ryggen kjennes det ut som om det skulle være et innsekt eller noe som kryper rundt og kiler hele tiden, omtrent den følelsen. Men det er jo ingenting der da, andre som har vært borti noe sånt..? Ganske plagsom følelse Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Kan være enn sånn liten lapp som henger på t-skjorta / genseren som kiler deg der? Den lappen som det står xxx% bomull på og hvordan det skal vaskes og sånt dritt.. Evt. vist du har litt langt hår, så kan det være det Lenke til kommentar
gorber Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ryggmarksbrokk. Du må nok få kvadruppel ryggmargstransplantasjon. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ikke så enkelt å vaske seg der, kan det være dritt som gror ? Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Høres ut som symptomene på en e.b.i.(extraterrestial biologic implant). Tror du må få deg undersøkt kjappest mulig, før du begynner å gro gjeller! :S Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Er vel ikke så enkelt at det bare er hårvekst da vel? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 du har insekt på innsiden av huden! hah Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hver eneste gang før jeg blir forkjølet eller har influensa klør det noe jævlig på ryggen rett før jeg blir skikkelig syk. Det er litt artig, jeg får på en måte en advarsel Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg begynner å klø noe forjævlig på ryggen når jeg blir redd/nervøs/flau That sucks, man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå