Dr. Mobius Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg satt og bladde på VG wapen helt tilfeldig på jobben. Det var tre linker på sida, to nyheter og en link til vinnere av konkurransen. Jeg skulle egentlig inn på linken over vinnerne, men mobilen reagerte ikke skikkelig og sendte meg heller inn på "vinner" linken. Der dukket navnet mitt opp helt nederst på sida. Og navnet mitt var det eneste uten stedsnavn, så jeg begynte egentlig å lure på om det var meg eller ikke. Jeg ringte derfor VG og spurte, egenlig litt for moro skyld for jeg ventet jo ikke at det var meg. Men det var det visst... Så nå sender de en Sony NWA-3000 i "gull" til meg. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Så det var du som tok ifra meg premien da Grattis! Er kjekt å vinne innimellom, da får man iallefall en bekreftelse på at systemet fungerer Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Da kan vel jeg få gamle-telefonen din da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Det er vel en mp3spiller? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Grattis hyggelig å vinne innimellom (selv om jeg aldri vinner noe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå