Alekss Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Fikk ny mobil i dag med mp3-spiller. Men når jeg skal koble den til PC'n med usb-kabel, reagerer pcn sånn: Først må jeg innstallere det, fikk med ei cd-plate. Men så kommer ei feilmelding opp som sier at programmet ikke er spesialdesigna for windows xp.. men trykker fortsett allikavel, så står det at det er innstallert.. går inn der det er blitt innstallert, men der finner jeg bare uninnstall og noen andre uviktige filer. Og så går jeg inn på min datamaskin, men den finner ikke noen flyttbare disker ellerno.. og nå når jeg prøver å koble mobben i pcn (har prøvd mange ganger) så kommer kun den lyden, ikke noe mer. Har kortleser på min barebone pc, tror dere det går an å overføre filer ved å stikke sim-kortet inn der? eller kan jeg kjøpe no bluetooth-greier til PC'n? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Fikk ny mobil i dag med mp3-spiller. Men når jeg skal koble den til PC'n med usb-kabel, reagerer pcn sånn: Først må jeg innstallere det, fikk med ei cd-plate. Men så kommer ei feilmelding opp som sier at programmet ikke er spesialdesigna for windows xp.. men trykker fortsett allikavel, så står det at det er innstallert.. går inn der det er blitt innstallert, men der finner jeg bare uninnstall og noen andre uviktige filer. Og så går jeg inn på min datamaskin, men den finner ikke noen flyttbare disker ellerno.. og nå når jeg prøver å koble mobben i pcn (har prøvd mange ganger) så kommer kun den lyden, ikke noe mer. Har kortleser på min barebone pc, tror dere det går an å overføre filer ved å stikke sim-kortet inn der? eller kan jeg kjøpe no bluetooth-greier til PC'n? 5688697[/snapback] Prøv å laste ned nye drivere fra produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Alekss Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 skal prøve.. tror du det er de det er no feil med? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Har du minnekort i mobilen? Hvis du har en PC som kan lese av den type minnekort som du har på mobilen, så kan du putte minnekortet rett i maskinen. Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Har du minnekort i mobilen? Hvis du har en PC som kan lese av den type minnekort som du har på mobilen, så kan du putte minnekortet rett i maskinen. 5693743[/snapback] I teorien ja Darkness. I praksis er det ikke like enkelt, for eksempel med Sony. Jeg har en w800i og min erfaring er at dersom du bare kopierer fra mappe til mappe når jeg har putta minnekortet i kortleseren på pc'en vil sangene ligge på minnekortet men kan ikke avspilles. Det virker som om alt SKAL gjennom "Disc-to-Phone" som er et dr...program som går treigere enn en skilpadde med leddgikt. Dessuten, prøver man å laste over mer enn 5 sanger av gangen er det i beste fall 3 som blir overført. Alekss: Jeg regner med du mente minnekortet og ikke sim-kortet ikke sant? Har ikke noe bedre forslag selv, men hvilken mobil er det snakk om? Hvis det er slik at den vil bli liggende som en flyttbar USB-disk ved tilkobling via USB-kabel hadde jeg forsøkt enda en avinnstallering/reinnstallering, dernest gått på produsentens hjemmesider og sjekka om det lå noen oppdaterte utgaver av programmet eller driverne. Lykke til! Med vennlig hilsen Han Derre Endret 3. mars 2006 av Han Derre Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvilken mobil er dette snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå