Babyloner Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 hei!! eg vet at det finnes mange flinke tegnere her, så jeg lurte på om noen vil ta på seg oppgaven med å lage en liten logo til meg. jeg driver med et prosjekt der jeg har opprettet en bedrift...den heter Lilla Vinyl( vet det er teit )..men uanset...vi selger musikk(cd-er, LP'er osv)...kan noen lage en logo for meg? Det trenger ikke å gjøres supernøye, hvis dere ikke ønsker det selv. Er det noen som kan gjøre dette uten å ta betalt? takk på forhånd Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 den trenger heller ikke å være så stor Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 hadde vært fint med noen svar ...skal levere i helgen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Det er unødvendig med sånn bumping. Her er en liten kladd fra meg: Hvis du liker det, kan jeg rense den litt osv. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ett kjapt lite forsøk, har ikke goddi og brukt noe tid på den så prikken er ikke helt i midten osv, kan sikkert fikse litt på det om det er ønskelig. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 CUN...jeg likte ditt forslag..(skate4life..takk for forslag..men den ble litt simpel)..Cun kan du redigere litt på din er du snill...den ble litt i det mørkeste laget.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (skate4life..takk for forslag..men den ble litt simpel) 5695778[/snapback] En logo skal være så simpel som mulig, men ok. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Skate4life sin likte jeg best Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) sorry..feil sted Endret 5. mars 2006 av mayoo89 Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg syns mediados var fin. 5705523[/snapback] Takker for alle bidrag... Valget falt på mediado's forslag..takker ekstra for den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå