macdegus Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 jeg får ikke netttverket på nvidia kontakten på hovedkortet mitt til å virke(den andre virker helt fint), noen som har hatt samme problemet før? det er forresten kommet nye vifter på kortene, ikke den som klikker å breåker på 9000rpm, denne ligger på 6000 og går stille og fint. eller synes jeg det er et supert hovedkort og det funer bra Lenke til kommentar
Patz Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har du installert chipset-driverne? Lenke til kommentar
macdegus Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Har du installert chipset-driverne? 5688652[/snapback] jada, alt er installert det som er kjipt er at det er firewall på nVidia tilkobligen og ikke på på Marvell kobligen kan det muligens være noe feil her? jeg har kjørt de nødvendige "wizardene" for å få nett på den(tror jeg), men jeg får det ikke til Lenke til kommentar
Patz Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Den Nvida firewallen er no hærk, deaktiver den. Lenke til kommentar
macdegus Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Den Nvida firewallen er no hærk, deaktiver den. 5690828[/snapback] gjort men virker ikke av den grunn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 En ting du kan prøve er å oppdatere (flashe) bios til hovedkortet ditt. Asus har kanskje gjort noen smarte løsninger siden de ga ut kortet. Se om det kanskje kan hjelpe deg Ellers, se i BIOS om NIC'et ditt er aktivert i BIOS. Finner du ikke dette alternativet i BIOS så se i manualen din hvor du kan aktiver det Lenke til kommentar
macdegus Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 En ting du kan prøve er å oppdatere (flashe) bios til hovedkortet ditt. Asus har kanskje gjort noen smarte løsninger siden de ga ut kortet. Se om det kanskje kan hjelpe deg Ellers, se i BIOS om NIC'et ditt er aktivert i BIOS. Finner du ikke dette alternativet i BIOS så se i manualen din hvor du kan aktiver det 5691233[/snapback] alt er som det skal, jeg sliter med, måtte kjøpe et nytt NIC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå