Gå til innhold

Operatører med webbasert SMS/MMS?

Anbefalte innlegg

Er det andre operatører som tilbyr sending av SMS og MMS fra web, slik som Telenor og Netcom gjør? Eneste grunnen til at jeg har ActiveTalk er muligheten for dette, men det er litt masete å kjøpe ny, sponset tlf hvert år for å rettferdiggjøre månedsavgiften. :roll:

Endret av klilleng
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det andre operatører som tilbyr sending av SMS og MMS fra web, slik som Telenor og Netcom gjør? Eneste grunnen til at jeg har ActiveTalk er muligheten for dette, men det er litt masete å kjøpe ny, sponset tlf hvert år for å rettferdiggjøre månedsavgiften.  :roll:

5688571[/snapback]

¨

Hvis du ikke vil kjøpe ny telefon hvert år, hvorfor bytter du ikke bare til SmartTalk? Ingen månedsavgift... Og har fortsatt tilgang til å sende SMS og MMS fra Min Side

Lenke til kommentar
Hvis du ikke vil kjøpe ny telefon hvert år, hvorfor bytter du ikke bare til SmartTalk? Ingen månedsavgift... Og har fortsatt tilgang til å sende SMS og MMS fra Min Side

5691173[/snapback]

Hmm... SmartTalk.. hm.. Ikke dumt! Prisene var jo ikke ille til å være NetCom ;). Takker for tipset.

Edit: Ser Telenor har noe de kaller FriFiks, som likner, bortsett fra at det koster ekstra å ringe til andre nett. Telenor eller NetCom, hva er best? Vanskelig spørsmål kanskje..

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale å bytte til Netcom SmartTalk, da dette er et bra alternativ fra Netcom..og i kombinasjon med smsMania og en del ekstra tjenester jeg bruker, så er det for min del ingen abbonement som gir meg samme funksjonalitet i forhold til kostnad! For ved å slippe unna med kun 200 kr måneden for opptil 2000 sms, så tjener jeg på å ha dette abbonementet til tross for at f.eks. Telenor FriFiks, Chess Knock-Out, Tele2 Champion osv har billigere minuttpriser på ringing! Og i tillegg har jeg tjenester som dataMania, trillingsim og smsPluss som gjør at jeg faktisk ikke kommer til å bytte fra Netcom før noen kan gi meg tilsvarende tjenester til enda bedre priser..

Anbefaler deg som er opptatt av sending av sms fra internett å laste ned programvaren pcSMS så slipper du logge deg inn på Netcom MinSide for å sende sms. Syntes denne programvaren gjør det mye enklere å sende sms raskt fra pc'en!

Endret av escobar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...