ExtrA Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Hei! :!: jeg tenkte og lage ein kjøre film så lurte jeg på om nokon visste nokon bra sanger til og ha i den biljakt:P Mvh: Eivind Endret 2. mars 2006 av ExtrA Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Kjørefilm? NASCAR eller biljakt? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Kjøre film? Trykk på play. ...eller spør i musikkdelen av forumet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Drowning pool - Let the bodies hit the floor. Den hadde jeg i min. Umiddelbar suksess. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Nei nei nei nei nei nei!! IKKE Drowning pool - Let the bodies hit the floor. For guds skyld! Hold deg også unna: -Requiem for a Dream Theme -Alle sanger av Thomas Newman -Tomoyasu Hotei - Battle Without Honor Or Humanity (aka Kill Bill Theme). Klarer du det, da har du allerede kommet langt på vei Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Nightwish- Moondance 5690063[/snapback] Til en bilkjørefilm? Det finnes ikke noe fastit svar på hva du burde bruke. Bare sett inn forskjellig musikk inn i redigeringsprogrammet, så finner du fort ut hva som funker Lenke til kommentar
brd Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Nightwish- Moondance 5690063[/snapback] Til en bilkjørefilm? Det finnes ikke noe fastit svar på hva du burde bruke. Bare sett inn forskjellig musikk inn i redigeringsprogrammet, så finner du fort ut hva som funker 5690104[/snapback] Biljakt i måneskin :!: Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hva med Matrix Lobby Scene Theme? Eller rett og slett: Matrix Car Chase Theme? :!: Har brukt den første i en flash, det ble suksess Eller popcorn, god drivingmusikk. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Fear Factory - Remanufacture (Demanufacture) Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Sikkert litt klisje men,'' Paul Oakenfold - Ready Steady Go '' Passer vel bra til en biljakt. Ble brukt i Jason Bourne biljakten i den første filmen. Edit. Leif på jakt. Endret 2. mars 2006 av Solid_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Tom petty - running down a dream Fra gta san andreas Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Kom igjen da folkens: ACDC - Highway to Hell At ingen har kommet med den enda Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Lynrd skynrd - Sweet home Alabama :!: Vassendgutane - Granada Begge er kjøresanger2k... dog ikke "biljaktscenemusikk". EDIT: Btw, er du under 20 år og ikke disponerer utstyr/biler til over en mill, styr unna biljaktscener! Blir skjeldent bra! Endret 3. mars 2006 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) "REM - Star 69" har jeg faktisk sett i et par bilscener på film. Funker veldig bra. Endret 3. mars 2006 av Husam Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Blues brothers theme? 5692780[/snapback] OT: Hehe.. Når jeg leste dette, tengte jeg tilbake på filmene.. der 1000 politibiler krasjer.. On topic: Dette er vel heller et theme man bør bruke hvis man skal ha humor i filmen.. etter min mening da.. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Paul Okenfold - This Is Trance Den ultimate bil-låt.. Minner meg så utrolig om bilkjøring i høy fart Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Husk at all musikk har opphavsrett. Skal du bruke den til noe annet enn privat bruk må du be om tillatelse fra plateselskapet og betale et større antall penger. Men denne skal uansett flyttes. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Lordi - Devil Is A Loser Metallica - Enter Sandman Metallica - Fuel P.O.D. - Alive Endret 4. mars 2006 av midnight_walker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå