Gå til innhold

Kan Trance Karakteriseres som Musikk ?

Mojo Pin

Anbefalte innlegg

Nå er jeg heller ikke godt kjent innenfor trancesjangeren. Men blir like provosert hver gang jeg ser en reklame med "Dance Trance Mania 4" der folk har tatt låter som "Schnappy, das kleine Crocodil", lagt på "dunk-dunk" og fått en trancelåt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trance er møkkdårlig musikk på høy tempo, derfor passer det helt perfekt å danse etter som en sint ape.

5698336[/snapback]

Når tar du alt over en kam igjen. I samme sanger har man også: Chill, Dream, Electronica. For å nevne noen...... Ikke høyt tempo, men alt av musikk er laget på data. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Trance er møkkdårlig musikk på høy tempo, derfor passer det helt perfekt å danse etter som en sint ape.

5698336[/snapback]

du blander trance og techno nå tror jeg eller så har du rett og seltt ikke peiling.

trance har et lavt tempo, techno høyt

Lenke til kommentar
Folk som hater ting, hater det ofte på grunn av uvitenhet.

5698648[/snapback]

Jeg hater blåskimmelost.. jeg har smakt det.. det er altså ikke av uvitenhet. samme gjelder George W. Bush (håper man kan drive litt politisk satire på forumet :innocent: `)

Lenke til kommentar

5698336[/snapback]

du blander trance og techno nå tror jeg eller så har du rett og seltt ikke peiling.

trance har et lavt tempo, techno høyt

5698646[/snapback]

Tempoet til begge er ganske høyt, noen ganger er de høyere enn vanlig.

Techno for min del, inneholder mindre irriterende lyder. Og "god techno/trance" ville nok ha hørt mye bedre ut med ordentlige instrumenter som gitar & co.

Lenke til kommentar

Altså... Du har selv sagt Trance er danseMUSIKK.. Du har påstått cascada er trance(noe som viser at du ikke vet hva trance er..).. Også tror jeg du har begynt å forstå at du tar feil :)

Så hvorfor ikke stoppe diskusjonen nå ;)

-Just a friendly advice..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...