Mojo Pin Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Nå er jeg heller ikke godt kjent innenfor trancesjangeren. Men blir like provosert hver gang jeg ser en reklame med "Dance Trance Mania 4" der folk har tatt låter som "Schnappy, das kleine Crocodil", lagt på "dunk-dunk" og fått en trancelåt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 men det er som sagt dritt og ikke trance Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 men det er som sagt dritt og ikke trance 5693871[/snapback] Hehe Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Øh, hva er poenget med denne tråden? :| Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Øh, hva er poenget med denne tråden? :| 5694314[/snapback] Trådstarter liker ikke trance og føler en trang til å snakke dritt ser det ut til... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Øh, hva er poenget med denne tråden? :| 5694314[/snapback] Trådstarter liker ikke trance og føler en trang til å snakke dritt ser det ut til... 5694334[/snapback] Flott konkludert Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Trance er møkkdårlig musikk på høy tempo, derfor passer det helt perfekt å danse etter som en sint ape. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Trance er møkkdårlig musikk på høy tempo, derfor passer det helt perfekt å danse etter som en sint ape. 5698336[/snapback] Når tar du alt over en kam igjen. I samme sanger har man også: Chill, Dream, Electronica. For å nevne noen...... Ikke høyt tempo, men alt av musikk er laget på data. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Trance er møkkdårlig musikk på høy tempo, derfor passer det helt perfekt å danse etter som en sint ape. 5698336[/snapback] du blander trance og techno nå tror jeg eller så har du rett og seltt ikke peiling. trance har et lavt tempo, techno høyt Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Folk som hater ting, hater det ofte på grunn av uvitenhet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Folk som hater ting, hater det ofte på grunn av uvitenhet. 5698648[/snapback] Og ignoranse. Enkelte her treng å vekse opp litt. Endret 4. mars 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Folk som hater ting, hater det ofte på grunn av uvitenhet. 5698648[/snapback] Jeg hater blåskimmelost.. jeg har smakt det.. det er altså ikke av uvitenhet. samme gjelder George W. Bush (håper man kan drive litt politisk satire på forumet `) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Har du smakt George W. Bush? Og generalisering er jo, som alltid, tøft. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Trance er musikk ja. Men god musikk er det ikke! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 samme gjelder George W. Bush 5700100[/snapback] Så du vet at Bush har gjort skremmende mange flere positive ting i forhold til negative? Penger til skoler og lignende? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Trance er møkkdårlig musikk på høy tempo, derfor passer det helt perfekt å danse etter som en sint ape. 5698336[/snapback] du blander trance og techno nå tror jeg eller så har du rett og seltt ikke peiling. trance har et lavt tempo, techno høyt 5698646[/snapback] Tempoet til begge er ganske høyt, noen ganger er de høyere enn vanlig. Techno for min del, inneholder mindre irriterende lyder. Og "god techno/trance" ville nok ha hørt mye bedre ut med ordentlige instrumenter som gitar & co. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Altså... Du har selv sagt Trance er danseMUSIKK.. Du har påstått cascada er trance(noe som viser at du ikke vet hva trance er..).. Også tror jeg du har begynt å forstå at du tar feil Så hvorfor ikke stoppe diskusjonen nå -Just a friendly advice.. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 techno, trance, house og alt det andre pisset innenfor den sjangeren er musikk JA! selv om jeg hater det. Teit tråd foresten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Som trådstarter kanskje ikke har skjønt: Dårlig musikk er også musikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå