klomp1 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hallais.. Jeg har 2 pc'er hjemme, som nå er i nettverk. Internett og sånn funker fjell, og å hente filer fra pc1 til pc2. MEN, å hente filer fra pc2 til pc1 går... ikke! Og jeg aner ikke hvorfor... Trodde det kanskje kunne være en "service" jeg hadde skrudd av, men finner ikke ut av det... Her er i hvert fall feil-meldingen: Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Feilmeldingen tyder på at du ikke har lov til å skrive til disken. Pass på at du har sjekket av boksen "Tillat at nettverksbrukere endrer filene mine" når du høyreklikker en mappe og skal dele den. Endret 2. mars 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Feilmeldingen tyder på at du ikke har lov til å skrive til disken. Pass på at du har sjekket av boksen "Tillat at nettverksbrukere endrer filene mine" når du høyreklikker en mappe og skal dele den. 5688491[/snapback] Har det... Kommer ikke så langt c... Jeg trykker på mine nettverksteder, så "vis arbeidsgruppe" eller hva det heter.. Og da kommer begge pcene opp, men får ikke gå inn på pc1 fra pc2, andre veien funker fjell som sagt... Skjønner ingenting... Har da gjort dette 100 ganger før, og vært bare "plug'n play".... Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Windows Firewall som tuller, muligens ? Du har delt mapper på begge maskinene ? Endret 2. mars 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Windows Firewall som tuller, muligens ? Du har delt mapper på begge maskinene ? 5688531[/snapback] Firewall'n er deaktivert på begge pc'er, og mappene er delt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå