Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor, abbonnement - Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har 704/128-linje fra Telenor og har kontrakt ut september på 550,- pr. måned.

Jeg er så mye på arbeid for tiden at jeg ikke helt har fått med meg hva som skjer i telenor. Jeg vet imidlertid at de har lansert et nytt tilbud på 1GB + 100,- for 5GB ekstra.

Men hva skjer med oss som har gammelt abonnement? Blir det endret automatisk eller beholder de det gamle tilbudet?

Evt. blir det samme prisen dersom jeg får fortsette på det gamle abonementet?

Etter mitt syn er Telenor lite flinke til å informere om dette, og jeg vil helst ikke få en sjokkregning dersom det gamle abonnementet kanskje har steget veldig mye i pris pga. endringen.

Pr. idag ser det ut som om at de fremdeles har det gamle abonnementet...???

Noen som vet dette 100%?

Tusen takk for svar jeg får :smile:

Sveinl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du kunne tenke deg å komme deg vekk ifra telenor, og nextgentel ikke har bygget ut enda, har du Bluecom som alternativ.

----------------------------------------------------

Fra bluecom sin side:

Bytt tjenesteleverandør fra Telenor pluss til BlueCom gratis

Hvis du allerede har ADSL fra Telenor kan du bytte gratis til BlueCom hvis du bestiller hastighet 720/128 Kbps eller høyere. Hvis du bestiller den laveste hastighetsklassen 400/128 Kbps, må du betale kr 600,- i flytteavgift.

BlueCom sørger for oppsigelse av ditt eksisterende ADSL abonnement. Ny installasjon er ikke nødvendig, da vi benytter samme utstyr som Telenor.

Har bluecom selv og kan trygt anbefale dem. De er billigere, du slipper den idiotiske innlogginga til telenor, kan koble til flere pcer uten bruk av dyre routere, stabile linjer osv.osv. Eneste jeg kan sette fingeren på er den lave upload hastigheten som forøvrig er lik telenor sin.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar.

Da går jeg ut fra at du samtidig sier at prisen oxo blir den samme.

Tenkte kanskje at Telenor hadde store tanker om å tjene store penger som vanlig.

Da betyr det rett og slett at Telenor har vennlige tanker om å gi bredbånd til de som bruker nettet lite til en bra pris :smile:.

Sveinl.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-21 00:46, skrev Sveinl:

Tusen takk for svar.

Da går jeg ut fra at du samtidig sier at prisen oxo blir den samme.

Tenkte kanskje at Telenor hadde store tanker om å tjene store penger som vanlig.

Da betyr det rett og slett at Telenor har vennlige tanker om å gi bredbånd til de som bruker nettet lite til en bra pris :smile:.

Sveinl.

Vennlige og vennlige tanker fru blomm ,, En annen side av sannheten er vel att de ble så pisse redd da de fikk 20 000 underskrifter og masse negativ mediaomtale att de slo fra seg de opprinnelige planene om full taksameteragift for alle ADSL kunder...

Ja hadde de innført sine "orginale" plan hadde de vært kun kobberleverandører om 10 år ,.,,

[ Denne Melding var redigert av: Jalla Karlsen på 2002-09-21 03:01 ]

Lenke til kommentar

Vennlige og vennlige tanker fru blomm ,, En annen side av sannheten er vel att de ble så pisse redd da de fikk 20 000 underskrifter og masse negativ mediaomtale att de slo fra seg de opprinnelige planene om full taksameteragift for alle ADSL kunder...

Ja hadde de innført sine "orginale" plan hadde de vært kun kobberleverandører om 10 år ,.,,

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Jalla Karlsen på 2002-09-21 03:01 ]</font>

:grin: :grin: :grin:

Gjett hvem som var aktivt med og eglet opp folk til å skrive under på underskriftskampanjen på nettet da :wink:

Kanskje det var derfor det gikk som det gjorde, det har jeg ikke tenkt på...

Sveinl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...