Gå til innhold

BF2+effekter og rambruk


pizzafordi

Anbefalte innlegg

jeg tenker på bf2 på low.medium.high

mange har 128bit og 256 bit ram

noen har 128mb, 256, 512.

quake 4 krever f.eks 512 skjermkort ram for å bruke ultra high quality.

det jeg lurer på

hva bruker egentlig bf2 på 64 servere, 100% vision.

hvor langt kan en gå, hvor langt bør en gå med 128mb ram, skal en sette aperture ram i tilleg til 256, har en kun 1gb ram. hvor bør en stoppe da med effekter i bf2.

og ikke minst, hva kan stilles på quality uten at det trekker ram, jeg har hørt

anti-aliasing ikke bruker ram men går kun på vertex shaders. noen innførelse i dette

 

håper noen ser hva jeg mener og kan bidra med de vet så folk kan stille å få maks performance ut av kortene sine ut å risikere å havne i buffer soner med radikale fps drop.

 

Everest home edition måler ram bruk på pcen av spill.

aperture size i bios har jeg hørt er tilgjengelig ram, hvis en har for lite på skjermkort.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...