pizzafordi Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) jeg tenker på bf2 på low.medium.high mange har 128bit og 256 bit ram noen har 128mb, 256, 512. quake 4 krever f.eks 512 skjermkort ram for å bruke ultra high quality. det jeg lurer på hva bruker egentlig bf2 på 64 servere, 100% vision. hvor langt kan en gå, hvor langt bør en gå med 128mb ram, skal en sette aperture ram i tilleg til 256, har en kun 1gb ram. hvor bør en stoppe da med effekter i bf2. og ikke minst, hva kan stilles på quality uten at det trekker ram, jeg har hørt anti-aliasing ikke bruker ram men går kun på vertex shaders. noen innførelse i dette håper noen ser hva jeg mener og kan bidra med de vet så folk kan stille å få maks performance ut av kortene sine ut å risikere å havne i buffer soner med radikale fps drop. Everest home edition måler ram bruk på pcen av spill. aperture size i bios har jeg hørt er tilgjengelig ram, hvis en har for lite på skjermkort. Endret 2. mars 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå