gwh Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Har kjøpt en Postmann Pat DVD til ungene og har tenkt å ta en sikkerhetskopi slik at de ikke ved et uhell ødelegger den. De andre Dvd'ene jeg har kjøpt til ungene har gått greit å sikkerhetskopiere med DVDshrink, mens denne hverken lar seg kopiere med Dvdshrink eller lage en iso fil med decrypter. Noen som har noen forslag til fremgangsmåte slik at jeg får tatt meg en sikkerhetskopi? Feilmeldingen som kommer opp er sirkulerende overflødighetskontroll CRC Endret 2. mars 2006 av gwh Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Kjør Dvd Decrypter først, og så Dvd shrink. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Har kjørt bl.a. dvd decrypter først , men den klarer ikke å ta den. Herre gud, er det mulig Postman Pat slår dvd jon? Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 innstaler anydvd først.. den fikser mesteparten av sperrer, og deretter shrink/decryptor Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Feilmeldingen som kommer opp er sirkulerende overflødighetskontroll CRC 5688297[/snapback] CRC-feil tyder på en skade på platen. Her er det leseproblemer - sjekk platen for støv e.l. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Ok, takker for innspill. Da blir det meg mot Postmann Pat i morgen tidlig Lenke til kommentar
gwh Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Da er det gjort. Rengjøring pluss en Decrypt=Backup, som tydeligvis var i siste liten. DA blir det ihvertfall ikke to ganger betaling til distributøren for samme Dvd. Endret 4. mars 2006 av gwh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå