vegge Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Har et Voodoo3-3000 skjermkort i en relativt dårlig PC. Kjører en dozer-driver som ble lastet ned fra voodoofiles.com. På min egen PC og andre PC-er, med nvidiakort, så er det ikke noe problem å skru av vsync. Bare å gå inn på egenskapene for skjerm - innstillinger - avansert - osv Dette går derimot ikke på voodoo-kortet. Så hvordan skal jeg klare å slå av vsync? Andre drivere? Program? Annet? PS. Kjører WinXP Pro og setter ellers pris på alle svar! :smile: Lenke til kommentar
TRS Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Går du på rett plass da? Nvidia kjører jo som kjent best på OpenGL mens 3Dfx kjører best på Direct3D, kansje du bare har oversett det og gått på feilo plass? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Høyreklikk på skrivebordet - Egenskaper - Innstillinger - Avansert - GeForce2 MX/MX400 - Flere egenskaper... - OpenGL-innstillinger - Vertikal synk Noe lignende dette finner jeg ikke på maskinen med Voodoo-kortet. Har lett overalt.. Kan man ikke stille dette med Direct3D, eller er det kanskje bare driverne som ikke er gode nok? Uansett, kom med tips hvis dere vet hvordan jeg kan skru av vsync med Voodoo3-3000! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå