maskot Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 e de noken her som veit om noken kule LAN spel som er moromme for 5-6 perona? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Age of empires, Warcraft 3, CS, Trackmania Lenke til kommentar
spelly Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Kanskje: Cod, Starcraft, Unreal turnament, Halo, bettlefield, quake, need for speed most wanted ? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 3. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2006 Kanskje: Cod, Starcraft, Unreal turnament, Halo, bettlefield, quake, need for speed most wanted ? 5689809[/snapback] Cod / Call of duty som du nevner, må være det ultimate LAN- spill av den typen. Alle klarer å drive spillet, grafikken er god, og det er veldig morsomt. Gleder meg til å prøve Cod2 på LAN. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Swat 4 i VIP-modus er genialt om du vil ha litt taktisk action! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Battlefield 2 :-D det er eit konge spill, ra2 slår no heller aldrig feil :-) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Quake3 Arena, RA2, Unreal Tournament , Unreal Tournament 2004, Age of Empires II: The age of kings / Conquerors..... Spill som bf1942 og bf2, tror jeg blir litt for store til 5 personer Lenke til kommentar
@_@ Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 pfff battlefield kan du lett spela med kun 2 persona...5-6 persona går glatt Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Hva med Enemy Territory? Siden det er gratis... Lenke til kommentar
maskot Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 eg har age of empires 2 age of kings, men vi fekk ikkje til å spele LAN med det :S eg og naboen skulle prøve (vi cracka det, om det har noke å seie) pcane er kobla til i ett netverk, begge gamle windows 98 pca dei vi prøvde det på.. vi fann vel ut at vi må ha modem? går det bedre når vi har en switch? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg liker Red Alert, Age of Empires II, Transport Tycoon(OpenTTD) og Diablo II. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg liker Red Alert, Age of Empires II, Transport Tycoon(OpenTTD) og Diablo II. 5697984[/snapback] Diablo || er fett... Og red alert da.. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 har red alert 2 og command and conquer eller noke sånt var navnet, men det gjikk heller ikkje å spele i nettverket, vil det og gå med en switch f eks? det har gått å spele et gammalt unrealspel i nettverket (eg vann om noken lure:P) men ikkje red alert og AoE2.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 pfff battlefield kan du lett spela med kun 2 persona...5-6 persona går glatt 5697461[/snapback] Da er det bare heli å planes Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 eg har age of empires 2 age of kings, men vi fekk ikkje til å spele LAN med det :S eg og naboen skulle prøve (vi cracka det, om det har noke å seie) pcane er kobla til i ett netverk, begge gamle windows 98 pca dei vi prøvde det på.. vi fann vel ut at vi må ha modem?går det bedre når vi har en switch? 5697711[/snapback] Direct connection må dere velge, hvist jeg ikke husker feil.... Om dere har switch eller krysset kabel...... Lenke til kommentar
@_@ Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 pfff battlefield kan du lett spela med kun 2 persona...5-6 persona går glatt 5697461[/snapback] Da er det bare heli å planes 5699429[/snapback] jepp funke ikkje særlig bra med camping då akkurat Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 - Worms World Party - Quake III Team Arena - C&C Generals ZH - Warcraft III FT - NFS Most Wanted - WoW - Ghost Recon - Dawn of War (Winter Assault) Dette må du spille! Skam bra! - CoD 2 Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 tror crashday kan bli ett morsomt lan spill... Har ikke prøvd det i multiplayer enda.. men tror det kan være gøy. Noen som har prøvd ? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 - Worms World Party - Quake III Team Arena - C&C Generals ZH - Warcraft III FT - NFS Most Wanted - WoW - Ghost Recon - Dawn of War (Winter Assault) Dette må du spille! Skam bra! - CoD 2 5714876[/snapback] Mange god-spill der ja.. Kan nesten alle av de selv.. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 22. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2006 En kamerat av meg har en del realistiske lan spill som han syntes er kule. . Operation Flashpoint . Silet Hunter 3 . Battlefield 2 . Brothers in Arms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå