dinosauren Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg har nå et young talk med en god del penger på og jeg skal få ny mobb med samme abonnoment. Hva skjer da? Kan jeg få pengene mine på det nye abonomentet? Eller kan eg bare overføre abonnoment? Hilsen en fortvilet Lenke til kommentar
eikum Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei! Vis du beholder det nummeret du har så skal nok dette gå ganske så greit! Men det enkleste er å ringe NetCom, så er du sikker! Be om å få en bekreftelse av dem på mail, slik at det ikke oppstår problemer! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Regner med at du bare vil videreføre abo. ditt (altså tegne nye 12 måneder og få rimelig telefon) og da beholder du saldoen din. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du trenger kun et emne. Post nye spørsmål i din originale tråd dersom du lurer på noe. De to minste trådene er overflødige og er herved stengt. Vær vennlig å hold deg til en tråd neste gang - advarsler kan bli utdelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg