trulseth Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg bor mange mil utpå bondelandet, noe som for min del betyr at jeg ikke kan få ADSL eller noen annen form for bredbånd. Jeg synes dette er skikkelig ræva, og er dritt lei at telenor reklamerer som f*** med adslen sin. uansett, spørsmålet var om det var mulig å få fastpris på ISDN istedet for teleskritt? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Tenker du på noe sånt som dette? http://signup.tiscali.no/privat/surfer/? Selv betaler vi for tiden 245,- per måned. Da kan vi surfe to timer hver dag. Ulempen er at man ikke kan samle opp timene, men må bruke dem samme dagen. Går man over de to timene, så blir det standard pris; 7,8kr/t (3,9kr/t om natta) Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg har Telenor fastpris 150 som gir totalt 150 timer i måneden - uavhengig av hvor mange timer pr dag (kan samles opp). Det koster kr 499,- pr mnd ... Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Problemet med den prisen er at kameraten min sitter med ADSL 1mbit for rundt kroner 400,- og da gidder ikke jeg betale mer for tidsbegrenset ISDN-linje. Det er uaktuelt, da kjører jeg heller frisurf og er på internett i en halv time per dag! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Det er en vurderingssak - man må tenke på hva man selv kan få - ikke hva alle andre kan få. Det er forståelig at det er surt å ikke ha det samme som "naboen" - men dessverre er det bare sånn ... :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Det er en skam at ikke telenor eller noen andre kan gi et skikkelig tilbud til oss stakkarer som ikke kan få ADSL enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå