Joachim_F Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 EA har nå gitt ut en del informasjon om gameplayet i Superman Returns. Spørsmålet er: Får du automatisk "godmode" når du starter? Les mer Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Høres jo bra ut dette, men så er det enda en god stund til det kommer ut og uvikleren lover og lover. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Interessant, dette med Supermanns superstyrke overført til et spill. Dersom han kan bli drept av en stakkarslig liten bankraner, forsvinner all troverdighet umiddelbart. Jeg ser for meg at Supermann her ikke vil være i stand til å dø, og at du heller taper spillet hvis du mislykkes i å utføre dine oppgaver. Se for eksempel for deg at Supermann ikke greier å stoppe den store roboten vi ser i den nye videoen. Resultatet blir at den fullstendig ødelegger byen og dreper halve dens befolkning. Game over. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Slik jeg har forstått det så får jo Superman skyldfølelse hvis noe skjer og han ikke klarer å få gjort noe med saken. Dermed får man en Game Over screen. Eller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg