meankanin Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hadde en xbox 360 i bestilling hos komplett som skulle leveres 1. mars. jeg gikk og gledet meg, men nå har de forrandret leveringstidspunkt til 1. april! herre. noen som vet om en butikk som har fullversjonen på lager? enten i Bergen eller på nett? er lei av å vente! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Elkjøp har vel fått inn maskinen, er det ikke mange butikker som har denne på lager nå da? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Var på Siba her om dagen å de hadde mange Core å Premium pakker igjen... Edit: I Trondheim da.. Endret 2. mars 2006 av Konamixx Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Elkjøp har på lager her i Haugesund.. bare core men.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 har premium nesten overalt her i stavanger.. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg har funnet Premium både på siba, elkjøp, lefdal og diverse andre småforretninger her i sandnes og stavanger distriktet. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 finnes hauger og lass med core og premium på SIBA på kvadrat i Stavanger Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Bor du i Oslo, så jeg en 360 på Platekompaniet Oslo City og på Narvesen på Oslo City (den som ligger halvveis inne på Byporten). Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Jepp, da var 1 stk premium xbox 360 bestilt fra MPX.NO Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Xbox 360 fullversjon blir på ny levert ut til alle elkjøper i norge. Så det er bare å stille seg i kø der . EDIT: Her kan man sjekke om den lokale butikken har på lager: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...em_checkmystore Endret 2. mars 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå