Petteram Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Ja, er det flere som lider av avhengighet av overklokkinsforumet? Må liksom innom her flere ganger daglig for å sjekke hva som har hendt. Det blir nesten litt plagsomt, ihvertfall for kona mi... Vil uansett takke for alle gode råd jeg har fått. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Tja.... si det. Jeg er innom hver bidige dag selv og leser interessante poster. Men jeg er vel like fornektende som f.eks. alkoholikere er..... Jeg er IKKE overklokking.no-holiker. NEI, NEI, NEI Sveinl. Lenke til kommentar
sten Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Neida... skal bare.. sjekke OK.no raskt. Men etter 10-15 ganger pr dag hender det at jeg arresterer meg selv. periodevis har det vært værre en 20 ganger pr/dag også. Prøver å slutte nå. (vertfall trappe ned) Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Er ikke avhengig, men det er greit å stikke innom en gang i blant for å sjekke siste nytt.. I snitt en gang daglig er greit. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Er ikke avhengig ... bare sjekker sånn innimellom ... sånn hver gang jeg har tilgang til en PC og sånn ... og når det har jeg vært forann PCen en god stund ... sånn 1 gang hvert 20 minutt eller no, er ikke avhengig... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 må jo inn et par tre ganga om dagen å sjekke d som har skjedd då... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Trenger vi terapeutisk behandling? Lenke til kommentar
shorin Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Vel..er avhengig(ikke si det til noen) har vært hekta siden jul ifjor... Var skikkelig "dårlig" på morran i dag,og måtte skynde meg å logge på O.K.no,som er startsia mi.. Etter noen minutter er jeg "bima opp" nåkk til å fortsette dagen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 svært så fort folk sku svare her då! 5 min etter eg hadde skreve et inlegg så plutseli va d 3 andre som hadde skreve! (eg innrømme at eg sitte kontinuerli innpå her å oppdatera for å få me meg alt :razz: ) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Etter noen pilsner blir jeg alltid så preikesyk, men siden alle har lagt seg.... Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hei. Jeg har forum.overklokking.no som min startside. På laptopen har jeg forum.hardware.no Hver gang jeg sitter på internett, er jeg innom. Sjekker en 6-7 ganger daglig. Også på skolen...... Lenke til kommentar
bendikwhist Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-21 00:53, skrev Petteram:Trenger vi terapeutisk behandling? Jeg trenger det snart :wink: Er vel innom her 15 ganger daglig til tider... Farlige saker, hehe... Men nå blir det i hvert fall laptop på meg da - takket være gode tips og slikt! Lenge leve Barbara.no! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Verre enn meg altså... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Avhengig? Nei, det kan jeg aldri tro.. (men hvis du spør naboen ) Har ISDN og 2 timer forhåndsbetalt Internett hver dag. Bruker nok mesteparten av denne tida på overklokking.no/hardware.no.. Faktisk er jeg nå 1 time på overtid.. hmm.. av og til lurer jeg på hvordan det ville vært uten PC, uten ok.no, uten hw.no.. Blir ikke helt enig med meg selv om det ville vært positivt eller negativt, men hadde nok savnet "dere" litt! :smile: Snart får vi tilbud om fastlinje også.. det kommer til å bli hardt..! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Jepp, er lovet adsl til jul.... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 hihi , er totalt hekta jeg. hver ledige stund logger jeg inn her. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 hmm avhenig er jeg nok ikke men hvis jeg kommer til skade for å skru av forumet så tar det ikke mange sekunder før det er oppe igjen Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Det er veldig kjipt og være "avhengi" av forumet, Særlig når man har ISDN. Men nå har jeg bestilt Tiscali ADSL, så nå er vel egentlig alle problemer løst. PS: Har forum.overklokking.no som min startside jeg og. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Er ikke avhengig lengre. Har kutta ned ganske mye. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 SirHartge Du kutter jo og ned en god del ned på "usaklige" poster her på forumet. Mye posta problemer som er stengt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå