Gå til innhold

Netshop 259ien... hvilke spesifikasjoner er best?

Anbefalte innlegg

YO... jeg planlegger å kjøpe meg en netshop 259ien... men jeg er litt usikker på hvilke spesifikasjoner jeg skal velge.. jeg vil ikke bruke alt for mye penger men jeg vil også at den skal ta de nyeste spillene...

bør jeg ta 1,86 ghz eller 2,0 ghz... vil man merke mye forskjell på disse to??

og er det forskjell på 1gb kingston og 1gb OCZ ram... hva er best?

og til slutt, hva er best av 60GB ATA/100 7200RPM og Samsung 80GB 5400RPM?

link: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...5265&plid=15265

takker for svar..... :):):)

Endret av yo_flo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vil ikke merke noe forskjell på prosessorene så jeg hadde gått for 1,86 Ghz.

Jeg hadde også gått for Kingston ram, samt 80 Giga 5400 RPM harddisk, da den støyer mindre samt hastigheten er noe du heller ikke vil merke.

5688029[/snapback]

ok... tusen takk... da tror jeg jeg går for det... har du denne pcen? har du spilt noen bra spill på denne?

Lenke til kommentar
Du vil ikke merke noe forskjell på prosessorene så jeg hadde gått for 1,86 Ghz.

Jeg hadde også gått for Kingston ram, samt 80 Giga 5400 RPM harddisk, da den støyer mindre samt hastigheten er noe du heller ikke vil merke.

5688029[/snapback]

ok... tusen takk... da tror jeg jeg går for det... har du denne pcen? har du spilt noen bra spill på denne?

5688094[/snapback]

Nei jeg har ikke den maskinen, men jeg har hatt en med neste samme spesefikk 1,86 prosessor- 80 5400RPM harddisk og Nvidia6600 skjermkort.

Jeg var veldig fornøyd med skjermkortet og spilte Farcry/ Doom 3 bla annet med høye oppløsninger.

Lenke til kommentar

Jeg var veldig fornøyd med skjermkortet og spilte Farcry/ Doom 3 bla annet med høye oppløsninger.

5688155[/snapback]

OK... planlegger å kjøpe far cry jeg og faktisk så da vet jeg at det virker... takk for hjelpen,.,., :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...