Kjekssjokolade Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hvordan lager jeg to bilder, slik at orginalbilde (eller det andre bilde) er der, men når jeg tar musen over, byttes bilde. Tenker på slik at man får en god ide' til effekten, Skal vise fram en del bilder, som er fikset på, rettet på, lagt til effekter osv, så tenkte jeg at det kunne vert tøft og vist det fram slik, FØR/ETTER Noen som vet hvordan man får det til? Skal ikke bruke det til WEB... Takk Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Når du sier "skal ikke bruke til web", mener du at du ikke vil skal bruke html, eller at det ikke skal publiseres på nettet? Hvis du vil vite fremgangsmåten er det greit for folk å vite hvilket program du vil bruke for å vise frem bildene... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Skal ikke buke noe spessielt program til å vise fram bildene, skal bare vise dem på prosjektor(slik at mange kan se de på en gang ), så tenkte jeg at det hadde vært litt "pro" og lettvint hvist de var slik som jeg har forklart over Har sett flere steder det har vært brukt..... Hvist noen vet hvordan man gjør det, hadde det også vært fint om di kunne sakt det, og evt hvordan man gjør det Endret 2. mars 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 du kan bruke html da, hvis du er interessert så kan jeg si hvordan. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 du kan bruke html da, hvis du er interessert så kan jeg si hvordan. 5697886[/snapback] ja takk Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Åpne filen som er vedlagt i notisblokk og finn a:hover#bilde { background: url('bildemedpilover.png'); } a#bilde { background: url('bilde.png'); height: 600px; width: 800px; } Bytt ut bildenavna og bildets lengde og høyde. Sørg for å ha bildene i samme mappe som bilde.html bilde.html Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Tusen takk skal du ha Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg greier ikke å laste ned... Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Høyreklikk og velg "Save target as.. "? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Høyreklikk og velg "Save target as.. "? 5700203[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå