ace_ventuora Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei, Akkurat kjøpt ny datamaskin som jeg er veldig fornøyd med, bare at noen ganger stopper den helt opp. Alt låser seg, skjermbildet fryser og jeg får ikke gjort annet enn å slå av strømmen og sette den på igjen. Det skjer når jeg feks. laster ned oppgradering til wow, Steam update og nedlasting av noe. Kan det være noe som ikke takler at det kommer inn større mengder data? Oppsett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300617 (med ekstra minnebrikke) Windows 2000 sp4 med alle oppgraderinger Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Kan noen være så snill å hjelpe meg? Nå har jeg formatert på ny, og Windows er instalert på nytt. Med en gang jeg startet opp låste datan seg igjen, på samme måte som før. Med en gang noe skal skrive til harddisk, så klikker det, utenom hvis det er Windows Update, eller nedlasting gjennom Internett Explorer. Hvis det er et annet program som skal laste ned/lagre noe, så sier det stopp, og skjermbildet fryser. Noen som har forslag på hvordan jeg kan få løst dette problemet? Enormt frustrerende å ha ny pc, som man ikke får brukt.. Endret 2. mars 2006 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå