930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Om du får en feil som sier vennligst ha mer enn 3 ord i emnetittel - ta deg tid til å lage en skikkelig en, slik jeg nå måtte gjøre for deg! ~Moderator Heisann, jeg lurte på om noen ville gi litt feedback på siden min og si hva som mangler\er overflødig? http://masserart.com/ Også den er teste i disse browsere: IE, FX Om dere tester i en annen og ser det er ganske fint kan dere også skrive hva slags browser dere bruker? Det er ingen BLOGG dette her, det skal vel være en portofolje eller noe. En plass jeg kan legge ut ting jeg lager lett så jeg kan arkivere det Endret 9. mars 2006 av Alastor Lenke til kommentar
930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 1. Smått med svar 2. Fiksa nå vote greiene ^^ vet ikke om det så noe bra ut :S Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Rent og pent, skulle hatt litt mer luft mellom de tre kolonnene. Lenke til kommentar
930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Hehe, ja kansje det. men har ikke photoshop så får ikke gjort noe med det. stressa med divs i hele går så.. får være litt tynnt heller ^^ Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Trenger ikke photshop for å lage luft mellom kolonnene! Bare å bruke margin-top i css... Ellers var det ren og fin side det! De landsflaggene øverst burde du kanskje lage litt større så follk ser dem... Ser du har tatt utgangspunkt i en dreamweaver-template... Lenke til kommentar
930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Trenger ikke photshop for å lage luft mellom kolonnene! Bare å bruke margin-top i css... Ellers var det ren og fin side det! De landsflaggene øverst burde du kanskje lage litt større så follk ser dem... Ser du har tatt utgangspunkt i en dreamweaver-template... 5688331[/snapback] faktisk utgangspunktet mitt var ingenting starta rett og slett i notepad <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" /> dette henta jeg i dreamweaver for jeg husker ALDRI hvordan jeg skal skrive det ^^ resten er koda rett i notepad.. Flagga skal være litt skjulte, de har nå 25%visibility i stylene, skal bli 100% når man hover men jeg stiller det senere. JO jeg trenger photoshop. som du ser så er bakgrunnen (det hvite med gradient) ett bilde.. og om jeg breier siden ut detter det over på det gradiente spacet.. har bare 780 (width) pixler å arbeide på ^^ Lenke til kommentar
930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 dette må være den kleeeinest feebacken ever ^^ lagt til gjestebok på siden atm da !! Lenke til kommentar
magh Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 - Du vil ha kritikk på siden din, men bare halvparten av lenkene fungerer? - Søk fungerer ikke - Hvorfor har du brukt både engelsk og norsk? - Helt unødvendig å spre dette over tre linjer: "Design by Coded by Copyright © 2006 " - "Its currently 2 user(s) online of a total of 85" --- det heter "It's". Uten at jeg skal påberope meg engelskkunnskaper utover 10. klassenivå, skal det vel strengt tatt brukes "There are" her? Feel free to burn me. Grunnen til at ingen gir deg feedback her, er at du har laget en ufattelig uengasjerende side. Det er liksom ikke noe tiltalende ved den, og domenenavnet masserart.com er ca like intetsigende som "merkeligegreier.com" eller "tullogtang.net". Du har ingen klar misjon med det du har laget. Bortsett fra de nevnte problempunkter, er det noen flere. Lenke til kommentar
930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 1. er vel designet jeg skulle ha kommentar på ^^ Inholdet har dere ikke noe med siden det er personlig side .. altså.. går for meg og min vennekrets ^ ^. Hvorfor blande engelsk og norsk, fordi jeg bruker langauge templates. altså jeg har ikke skreve ferdig den norske enda så den bruker da engelske tekster på de punkter. HVA SYNTES DERE OM DESIGNET FOLKENS!!! hehe Takk forresten du som jeg quoter, skal ikke spre hele greia over over 3 linjer ^^ Lenke til kommentar
gather Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 There are currently 2 user(s) online.... høres mer riktig ut i mine ører, men det er mulig jeg tar feil. ziller skrev: 1. er vel designet jeg skulle ha kommentar på ^^ Inholdet har dere ikke noe med siden det er personlig side .. altså.. går for meg og min vennekrets ^ ^. Hvorfor blande engelsk og norsk, fordi jeg bruker langauge templates. altså jeg har ikke skreve ferdig den norske enda så den bruker da engelske tekster på de punkter. HVA SYNTES DERE OM DESIGNET FOLKENS! hehe Takk forresten du som jeg quoter, skal ikke spre hele greia over over 3 linjer ^^ 5691803[/snapback] Designet er greit, men ikke noe mer enn det egentlig. synes du fint kunne ført inn en ekstra farge. Men forsåvidt så er det jo ikke stygt da:) Det med visibility på flaggene funket ikke i min firefox. Du har kanskje rett i at vi ikke har noe med innholdet, men vi gjør jo ikke annet enn å prøve å hjelpe deg. Om du vil bry deg om dette mener jeg er helt opp til deg. Hvorfor har du ikke gjennomført det med "klosser" på linjene under overskriftene? Ser du har begynt annenhver venstre og høyre men ikke gjennomført det på den siste Det at du skriver designed and coded by <dittnavn> er forsåvidt greit men du behøver ikke å skrive copyright du er beskyttet av norsk lov så vidt jeg vet uansett. Lenke til kommentar
930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 hva mener du med klosser? *glad, takker for progressiv kritikk* Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Grei og oversiktlig side. Men..... den validerer ikke i CSS Validator http://jigsaw.w3.org/css-validator/validat...&usermedium=all Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Likte veldig godt kombinasjonen av mørkeblå og hvit som ble brukt i designet.. Endret 3. mars 2006 av webby1 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hadde satt pris på en header med litt mer "trøkk" i. Blir litt for enkelt for min del. Sleng på en farge til og noen bilder så har du noe. Samt en mer klar mening med siden som sagt før. Lenke til kommentar
930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 css validerer ikke for jeg bruker transperaty shit for å gjøre bilder 25% synlige bare. og ingen av de står i standarene men de fungerer for hver sin browser så egentlig validerer den med bare noen "bemerkninger" Men takk for informasjonen - Her selv prøvd å validere det . men er umuligt siden dem ikke står i standarene så hver browser har egen måte å gjøre det på ^^ Webby1 - Takk Teddy - Minimalt med grafikk = minimalt med lasting, jeg bruker nå 6kb med grafikk totalt på siden maximalt.. Jeg vil prøve å ikke tillate mere enn 10kb. så jeg trukke jeg slenger inn noe grafikk i headern. Nøkkelorda på siden er: Proff, oversiktig, lys og fordelt oppsiktsvekking. Fordelt oppsiktvekking er at ikke noe som skiller seg UT fra alt annet. for da blir ikke helheten sett på sånn som nå når alt er likt. Jo lettere sider er å laste jo beder ^^ Tar gjerne imot flere tilbakemeldinger. Nå er det mer inhold i siden om dere vil snakke om det! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Okay, om du går for en side uten grafikk så... Kjedelig etter min mening. Tar ikke videre lang tid å laste inn en header på 50kB men jeg regner med at du egentlig ikke dropper grafikk pga lastetid, heller for at siden din skal være litt orginal. Vil forresten anbefale deg å legge inn maks antall tegn per gjestebokinnlegg og en viss tidsforsinkelse mellom hver post noen kan skrive. F.eks 3000 tegn og 1 min mellom hver post, dette bedrer spam mye... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Endelig en minimalistisk side som ikke er alt for glorete. Her er det endelig en som har skjønt at en side ikke trenger å ha masse graffik og flash effekter for å være pen. Alle burde tenkel litt mer som "Ziller" og Google. EDIT: Hva bruker du dette bildet til: http://masserart.com/gfx/gradient.gif Er det noe vits i at det er der i det hele tatt? EDIT2: Synes du kunne fjernet eller gjort den svarte linjen som er under headeren mindre tydelig. Kanskje i samme gråfarge som linjene i menyen. Endret 4. mars 2006 av JonT Lenke til kommentar
930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Takk for kritikk, ja nedlastningstiden er jo ikke hele pointet. er så typpisk med headere at de er like. Hvor mange sider ser du som har <h1>Tittel</h1> som header? JonT, den gradienten gjør at jeg får uthevet i midten, du ser at siden har sånne gradient kanter fra kvitt til grått på hver side. det er det den som gjør prøvde med den litt mindre grå men ble ikke noe pent syntes jeg så velger å ha den kraftig for å skille inhold fra resten Gjerne mer kritikk om ikke alt er tatt ^^ EDIT: Japps, er det du som spammer eller ? siden du nevner det Er en som har lite å gjøre og mange proxyer som spammer gb'en min.. Legger inn inleggsdelay på 100 sek og maximum tegn.. nee ingen ^^ må kunne skrive en stil til meg med kritikk om de vil men skal legge til noen "bots" som automatisk sjekker om inlegget er føkk.. sånn at visst ett tegn er gjentatt over 50 ganger så er det spam på en måte og gir automatisk 1 dags ban ^^ Endret 5. mars 2006 av ziller Lenke til kommentar
930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Heisann ville bare vekke opp emnet og si at det er mye oppdateringer på siden nå. Hele siden er open source så alle filer som jeg har på den kan man se kilden på all php kode er utgitt ^^ Hva syntes dere om siden nå? Endra litt på farver og sånt. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg syns den ser veldig bra ut! Ser ikke noe jeg kan kommentere, kanskje at du kunne ha litt mer avstand mellom de blåe boksene og teksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå