Landeplagen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Perfect Dark Zero:Double Team Turnering Vi burde ordne en turnering av no slag. De prøvde borte på Xbox-Norge, men det ble stusselig, med tanke på at de var bare fem... Jeg kan hoste men tror ikke det går bra hvis jeg holder styr på hvem som vinner og slikt. Håper noen kan være med. Endret 2. mars 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) her er den rette linken til Xbox-Norge der turneringen skjer, skriv deg opp med gamertagen din og når det passer får deg ..flott viss du registrere deg med det samme slengen Endret 2. mars 2006 av Alper Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg blir med på en PDZ Dobble teams turnering! Jeg kan hoste og har greit nokk internett. Gamertag: larhauga. Fint hvis du også registrerer deg på Xbox-norge.net og skriver opp resultetene der! Når er det det passer for dere som vil være med? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Alright. Denne gangen skal det bli no a`! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 kom med et forslag til tidspunkt Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 kom med et forslag til tidspunkt 5720642[/snapback] Fredag kl 21? Det hadde passet bra for meg... Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Fredag passer for meg også. Fra kl 21 og utover. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvilken mode er'e vi prater om her a? Team killcount eller Eradication? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) jepp skriv det opp her på Xbox-Norge så skal vi se om vi får fikset opp noe. ..men fredagen blir vel de fleste opptatt med ghost recon Endret 9. mars 2006 av Alper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå