Getaway in AA Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Fant et gratis prog for som heter AtiCool Ati Cool, vær så snill å klikk på meg, så skal jeg åpne ei side for deg. og lurer på om noe har prøvd dette! Er det e bra overklokkingsprog for skjermkort? Har seff Ati. Et Radeon xpress 200m for å være nøyaktig. Da skjønner du hvorfor jeg vil klokke det litt Er dette lurt, eller blir skjermkortet ødelagt? Takk for alle svar. Har ikke laste det ned ennå! Endret 24. mars 2006 av Getaway in AA Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Er det noen som vet det? Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Funker dette prog eller? Noen som vet? AOE 3 hakker litt av og til Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Prøver en gang til. Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Det er ikke nødvendig (eller særlig høflig) å "bumpe" tråden fordi du ikke får svar med en gang.. ATI-tool er godt dokumentert og du bør kunne få svar ved å lese dokumentasjonen av han som har kodet programmet. Nei.. det er ikke "farlig" å benytte ATI-tool mer enn det er å spille i timesvis (eventuelt med "blodklokket" CPU/GPU). Vel.. på laptops.. bør man være forsiktig med å klokke.. både CPU og GPU.., men det verste som kan skje er vel bare at den slår seg av ("overheat protection") Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Lurer på om det hjelper på et orginalt skjermkort som ikke er overklokket. Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Lurer på om det hjelper på et orginalt skjermkort som ikke er overklokket.Takker for svar 5763805[/snapback] Hjelper og hjelper.. Det(ATITool) er ett (av flere) "tools" for å klokke/"tweake" skjermkort.. originalt eller ei. I ditt tilfelle er det nok ikke så mye å hente... X200Express er en integrert grafikkbrikke som ikke egner seg (for spill).. og blir ikke så mye bedre etter å ha blitt klokket det lille som eventuelt er mulig. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Ok. Takk for det. Men det hjelper pitte pitte litt, hehe Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Prøver igjen. Vil dette prog få mer effekt ut av et uklokket skjermkort? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) EDIT: Slettet. Sorry mac Endret 24. mars 2006 av Fragment Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Det er over ei uke siden sist da. Skjerp deg. Tråden var mange lister ned, og burde bumpes opp slik at jeg raskest kan få hjelp. Når den ligger på side 10 så er det ingen som gidder å se da. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Det er over ei uke siden sist da. Skjerp deg. Tråden var mange lister ned, og burde bumpes opp slik at jeg raskest kan få hjelp. Når den ligger på side 10 så er det ingen som gidder å se da. 5806399[/snapback] Wopps. Sorry mac. Har vi kommet så langt i mars allerede ja! Alt trekkes tilbake, og jeg håper at trådstarter kan tilgi Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Det er jo ingenting å tilgi Gjør ingenting det. ja, tida går fort, enig der. Men vet du om det funker det programmet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Det er over ei uke siden sist da. Skjerp deg. Tråden var mange lister ned, og burde bumpes opp slik at jeg raskest kan få hjelp. Når den ligger på side 10 så er det ingen som gidder å se da. 5806399[/snapback] Wopps. Sorry mac. Har vi kommet så langt i mars allerede ja! Alt trekkes tilbake, og jeg håper at trådstarter kan tilgi 5806930[/snapback] Det er da intet å be om tilgivelse for.? Ditt usensurerte svar (før din edit) var helt på sin plass..synes jeg.. Trådstarter har fått svar.. men klarer muligens ikke å tolke annet enn ja/nei-svar.. Prøver igjen.Vil dette(ATITool) prog få mer effekt ut av et uklokket skjermkort? Ja. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 ok. Takk, endelig. Hehe Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg lasta ned det nå, og lurer på hvor mange mhz jeg bør justere clock range på? Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Det står at The videocard you selected for overclocking in AtiTool does no seem to be used by Windows. Visual testing has be disabled To fix, go to Display Properties, settings and enable the monitor outpot of the card. Men det er ikke noe settings der jeg kan aktivere kortet. Og det er aktivert på enhetsbehandling. = HJELP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Uffda... tror ikke jeg kan hjelpe det uten å ha "hands on" tilgang.. Det er ting som tyder på at ditt integrerte? skjermkort ikke kan klokkes via ATItool. Har selv (mest for morro skyld) klokket min laptop (geforce go) via coobits (for Nvidia GPU).. Det var ikke så mye å hente (selv om jeg fikk klokket en god del).. Det giff fra tragisk ytelse til litt mindre tragisk.. og varmeproblem (= krasj).. Som sagt før.. Laptops er ikke godt egnet som platform for heftig overklokk.. :!: Endret 25. mars 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 ok. Tenkte bare samme som deg Fra extreme pcsycho tragisk til bare extreme tragisk. Hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå