Gå til innhold

Får ikke tilgang til filer etter formatering.

Anbefalte innlegg

Pc`n min klikket, og jeg kom ikke inn i Windows. Det endte med at jeg måtte formatere, og nå sitter jeg altså på en helt ren versjon av Windows. Heldigvis laget jeg en backup av C: noen dager før dette skjedde, så jeg tenkte å hente frem denne igjen, men jeg får ikke tilgang til ISO fila til Norton Ghost. Får bare beskjed om jeg ikke har tilgang. Er også noen mapper i Windows jeg ikke får åpnet pga samme problem. Har prøvd å laste ned Ghost 10 i trial versjon, men innstallasjonen blir avbrutt før den blir ferdig. Hvorfor får jeg ikke tilgang til filene mine? Er logget inn som Administrator.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men en annen ting...Jeg prøver å åpne Adobe Audition 2.0, men da får jeg bare opp feilen som vist nedenfor. Har slettet det, og lagt inn på nytt 3 ganger nå, men det funker fortsatt ikke. Dette er det eneste programmet som ikke funker etter at jeg brukte Ghost.

Noen ide om hva det kan være?

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar

Du kan bruke den metoden for å få tilgang til alle mapper du mangler tilgang til.

Når det gjelder Adobe problemet vil jeg anbefale å søke litt på google for å finne ut av det, ser det kommer noen treff her og der når jeg søker etter feilmeldingen.

Har aldri brukt programmet så jeg har ingen andre gode forslag enn det.

Lenke til kommentar

Har prøvd å google problemet, men finner ingen løsning. Det mange som har dette problemet etter at de har installert en ny effekt, og en restart har i de aller fleste tilfeller fikset det. Men det hjelper ikke her, og jeg har heller ikke installert en ny effekt. Skal kikke litt nøyere på Adobe sine sider, men hvis ikke jeg finner noe der, blir det vel til at jeg sender en mail til de...

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...