Deadringer Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Heisann! jeg tenkte jeg skulle bruke dagen på å formatere den stasjonære pc'en min. Men jeg har møtt på ukjente og uventede problemer. Etter at jeg har brukt windowssetupen til å formatere diskene min og pc'en restarter, går den ikke inn i setup igjen slik den skal. Pc'en stopper på "Verifying DMI pool data" i oppstartssekvensen(bilde). Jeg har prøvd å starte installasjonen på nytt flere ganger, men med samme resultat. Har absolutt ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Forslag ta's imot med et stort takk! edit: bilde Endret 2. mars 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
kvase Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 reset biosen din det skulle hjelpe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Og hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) under restart trykker du delete tasten så kommer du inn i bios. der kan du endre til old configrasjon et eller anet sted. pleier og stå hvordan du gjør det når du kommer inn i bios. eventuelt kan du ta ut batteriet på hovedkortet ditt og vente i ca 2 minutter før du settter tilbake batteri. så går det tilbake orginalt oppsett i bios. BIOS-guiden http://www.hardware.no/guider/hovedkort/bios-guiden/15336 Endret 2. mars 2006 av kvase Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Da har jeg lastet inn "default" instillingene. Får teste på nytt nå da. edit: Nye problemer. Når får jeg denne meldingen: "Windows could not start because of a computer disk hardware configuration problem. Could not read from the selected boot disk. Check boot path and disk hardware" og litt til. Noen som har noen forslag nå da? edit: Okey, nytt problem. Nå kommer ikke den meldniga opp lenger, men pc'en går heller ikke inn i "hoved-setupen". Isteden så går den inn på den starttingen igjen, hvor jeg velger hvilke disk jeg skal installere windows på etc. Jeg begynner å bli lei det her! Noen som har andre forslag? Endret 2. mars 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg klarte mer eller mindre å fixe det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå