kilogram Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Wikipedia når 1 million artikler Den engelske versjonen av det populære nettleksikonet Wikipedia publiserte i går artikkel nummer en million. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Personlig liker jeg wikipedia mer og mer, er ikke sjeldent jeg bare kikker på et tilfeldig evne, for å få med meg noe interessant fakta. Informasjonen er ikke 100%, men langt bedre enn i feks den gjengse avis AtW Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Håper den norske versjonen utvikler seg litt mer. Når jeg bruker Wikipedia må jeg ofte bruke den engelske versjonen siden jeg rett og slett ikke finner nok info på den norske versjonen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg bruker Wikipedia nesten hver dag og jeg liker den. Men 99% av tiden leser jeg den engelske versjonen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Til dere som enda ikke har gjort det: Editer ## feltet, ta bort det søket som allerede bruker "w" og legg dette inn i opera\profile\search.ini [search Engine ##]Name=&Wikipedia URL=http://www.wikipedia.org/w/wiki.phtml?search=%s Query= Key=w Is post=0 Has endseparator=0 Encoding=utf-8 Search Type=8 Mer info her. Edit: Dersom du har valgt å installere opera for flere brukere må du finne hvor i "Documents and settings" slike ting lander. Sannsynligvis local settings\opera eller application data\opera. Endret 2. mars 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg gleder meg til å gå rundt med en E-Ink-bok med verdensomspennende trådløs tilgang til Wikipedia. Selveste hakkespettboken, liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå