Kaksa Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 hallo eg vil gjerna ha en liten modifikasjon på nicket mitt, går det an? ej kunne gjerne tenkt mej at det blei "Kaksa" i stede for "kaksa".. va ein ilten skriveleif når eg registrerte meg.. hilsen Kim Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Nei det går ikke. Heldigvis. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 ikkje me en mail t yummy eller.no heller? er litt irriterende at alle andre plasser heite eg Kaksa mens her er d kaksa.. =( Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 registrer deg på nytt da, tar 30 sekund... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hadde jeg hatt muligheten, så hadde ikke dette vært noe problem. Skulle gjerne hjulpet deg med den bokstaven. :smile: Tror derimot ikke de ansvarlige gidder/ønsker å gjøre dette. Hvis du får bytte nick, så vil alle andre gjøre det også. Du skulle kanskje heller spurt en moderator om dette i all hemmelighet..? En tidligere tråd om samme greia.. PS. Jeg vil også bytte nick! :wink: Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg fikk byttet nick fra asosial til rLnd.. Sente en PM der jeg skrev noe sånt som dette: Hei Jeg lurte på om du kunne være så snill å skifte nicket mitt til rLnd, asosial høres så dumt ut. Mvh. Erlend Lenke til kommentar
vegge Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hmm.. interessant. Offisielt er det altså _INGEN_ som får byttet nick, men uoffisielt så er det nok å ta kontakt med Amund(?), fyre opp en god grunn og så er saken biff. Jaja, kanskje jeg bytter nick en gang i fremtiden da.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå