Enceladus Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Jeg for min del ønsker ikke flere spoilere. Jeg vil bli overasket når spillet kommer ut, ikke nå. Jeg vil spesielt ikke vite noen detaljer om Oblivion (helvete i TES IV) Oblivion vil jeg se med mine egne uvitende øyne. Er det flere som meg her på forumet? Venligst ikke post spoilere i denne tråden. Endret 2. mars 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg synes det er helt greit å lese om det så har jeg noe å glede meg til. Men det er jo smak og behag. Regn med at det blir masse spoilere utover nå som spillet snart slippes. Er bare å la være lese trådene som inneholder spoilers Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hehe er jo ofte folk som ikke er så flink å tilrettelegge tittelen slik at man kan se det er spoiler eller ikke da Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Info om spillet ser jeg ikke på som spoilere, men på annen side, det skal heller ikke være for mye info heller... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Info om spillet ser jeg ikke på som spoilere, men på annen side, det skal heller ikke være for mye info heller... 5687409[/snapback] Enig i denne påstanden. Angående spoilere: Hvis du skriver dette [spoiler]Heisann![/spoiler] Blir det til dette Heisann! Kanskje det er lurt å bruke den? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Hehehe, jeg blir så nysgjerrig på hva som står der at jeg aldri greier å holde muspekeren fra fatet! Akkurat som den Cola reklamen, ikke trykk her Trykket der opp til flere ganger... Endret 2. mars 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Jeg vil også helst slippe å lese spoilere, men jeg går alikevel konsekvent inn på hvert eneste emne som inneholder SPOILER i emneteksten Nysgjerrighet er irriterende!! Endret 2. mars 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg vil også helst slippe å lese spoilere, men jeg går alikevel konsekvent inn på hvert eneste emne som inneholder SPOILER i emneteksten Nysgjerrighet er irriterende!! 5691766[/snapback] "Reward Your Curiosity", er det ikke det cola sier da? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg vil også helst slippe å lese spoilere, men jeg går alikevel konsekvent inn på hvert eneste emne som inneholder SPOILER i emneteksten Nysgjerrighet er irriterende!! 5691766[/snapback] "Reward Your Curiosity", er det ikke det cola sier da? 5691841[/snapback] Jo.. men så får jo ikke de nysgjerrige stakkarene Cola heller, de må ta seg til takke med Cola Light!! Da er nesten Vørterøl bedre (som må sies å være blant verdens verste drikker). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 offtopic cole light går helt greit å drikke det, jeg bytte til light for en stund siden, i begynnelsen smake det vann, men etter 1-5-2 måneder begynnte light å smake som vanlig cola Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Er kanskje for å holde interessen for andre enn bare hardbarkede spillere som garantert kommer til å kjøpe spillet uansett hva... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå