Wintermuthe Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg sier følgende og det virker som smurt: "Hei - ja, bare vent et lite øyeblikk, skal bare skru av komfyren ...." Så legger du telefonen pent ned, gjør noe annet og når du kommer tilbake en halvtime senere har de garantert lagt på. muthe Lenke til kommentar
HWE Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Vi er to stykker her i huset som har svartpå den konkurransen, for en god stund siden, og så langt ikke fått en eneste telefon fra dem. Så jeg tror ikke dette er noe stort problem. 5750977[/snapback] Vær du sikker, de ringer når konkurransefristen er ute. Har svart på konkurranser på pcworld før, får normalt sett et par tre telefoner fra de over noen dager. Endret 14. mars 2006 av hwe Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vi er to stykker her i huset som har svartpå den konkurransen, for en god stund siden, og så langt ikke fått en eneste telefon fra dem. Så jeg tror ikke dette er noe stort problem. 5750977[/snapback] Vær du sikker, de ringer når konkurransefristen er ute. Har svart på konkurranser på pcworld før, får normalt sett et par tre telefoner fra de over noen dager. 5751879[/snapback] Det kan jeg leve med. Jeg synes det er en rimelig pris å betale for vinnersjansen... Geir Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 PC World har ringt meg før de, så derfor entret jeg konkurransen allikevel. hehe Nå har ikke jeg vært direkte plaget med tlf-selgere uannsett da, men gøy å erte dem litt med å leke uvitende, eller interresert f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå