Gilbert Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Når jeg oppretter en kontakt manuelt, forsvinner det som jeg skriver i Epost-feltet. Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Misforstår jeg hvordan det fungerer? Skriver både i Vis som-feltet og Epost-feltet, men alt forsvinner. Alle andre felter på siden består. Se også [MS Outlook] Feilmelding: Kjenner ikke igjen navn Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Du skriver e-post adresse og klick Lagre og lukk Det er lagret. Nå du skal sende epost for første gang til den adresse så klick TIL på venste side av tekst felten. Du får da se adresser som du har lagret i kontakter. Merk den adresse du hvil og Klick TIL under meldningsmottakere, Klick OK. Nå kommer adresse opp og du sender posten. Neste gang du skal sende post til samme adresse, vil så snart du skrive en bokstav komme opp automatisk adresse og eventuelt flere hvis det er mange adresser som matcher med bokstaven. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Du skriver e-post adresse og klick Lagre og lukkDet er lagret. Nei, det skjer ikke her. Den dukker derfor heller ikke opp i Kontakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå