Gå til innhold

iTunes - Flytte musikkfiler ? LØST

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt et standard PC-oppsett der min musikkfiler ligger under c:\documents and settings\bruker\Mine dokumenter\Min musikk

Nå vil jeg flytte alt dette til en egen partisjon (D:), slik at jeg kan lage et drive image av c: uten private filer.

Men når jeg flytter filene, og så henter dem inn i iTunes er Vurderinger vekk. Hvordan går jeg fram for å få med Vurderinger i flyttingen?

OK Fant det ut selv:

Hvis du vil flytte sanger og andre filer du allerede har importert, til en ny plassering (for eksempel til en annen mappe på harddisken eller til en annen maskin), Velger du Rediger > Innstillinger og klikker deretter på Avansert-fanen øverst i vinduet og deretter på Generelt. Klikk på Endre-knappen, og velg mappen du vil at filene skal lagres i. Avslutt iTunes Åpne iTunes Music-mappen (som standard finnes denne i iTunes-mappen i Min musikk-mappen i Mine dokumenter-mappen), marker alt i mappen og flytt innholdet til den nye plasseringen (ikke flytt iTunes Music-mappen, kun innholdet).

Men dette ser ut til å handle om flytting av hele biblioteket. Enkeltfiler og mapper kan nok ikke flyttes slik.

Endret av nojac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...