RockeRolf Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Kjøpte meg en PDA av typen Palm m130 i dag. Noen som har erfaringer med å overklokke disse? Hadde vært et prosjekt i seg selv. Har vurdert å vannkjøle den, men da blir den så klumpete, stor og tung å ta med seg. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hehe.... Litt off-topic: Hadde vært gøy å prøvd å lagt inn linux på den saken der! Smekke inn en rød-hatt eller.no :razz: Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Jah Ser for meg et pleksi-vindu og en haug med neon og en masse annet jåleri :wink: Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Legg den i en sånn undervannsfotopose, sleng den i en bøtte med vann og Voila...vannkjølt! Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Spørs hvilken PDA du har da. Overklokking tror jeg ikke det er noen særlige muligheter til men du kan jo prøve noe annet. Hvis det er handspring (utbrytergruppe fra palm) så er det uante muligheter. Da kan du koble på GPS, strekkodeleser, mobilenhet, lysbildeframviser, ekstra minnekort, fotokamera, og masse mere Jeg driver litt og utvikler løsninger for PDA på jobben og det er veldig mye man kan gjøre med PDA for å innskrenke kostnader/rasjonalisere evt. selge løsninger til andre. Holder på med et unikt prosjekt hvor vi har fått interessenter fra england på løsningen jeg har jobbet fra 8.00 - 21.00 hele denne uka. Det er mange som har behov for denne, så det er penger å tjene for selskapet jeg jobber i Prøv å gjøre noe nyttig med den privat, så blir du rik :wink: Sveinl. _________________ Mine hardwarespesifikasjoner [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-09-21 01:13 ] Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-21 01:10, skrev Sveinl:Spørs hvilken PDA du har da. Overklokking tror jeg ikke det er noen særlige muligheter til men du kan jo prøve noe annet.Hvis det er handspring (utbrytergruppe fra palm) så er det uante muligheter.Da kan du koble på GPS, strekkodeleser, mobilenhet, lysbildeframviser, ekstra minnekort, fotokamera, og masse mere Jeg driver litt og utvikler løsninger for PDA på jobben og det er veldig mye man kan gjøre med PDA for å innskrenke kostnader/rasjonalisere evt. selge løsninger til andre.Holder på med et unikt prosjekt hvor vi har fått interessenter fra england på løsningen jeg har jobbet fra 8.00 - 21.00 hele denne uka. Det er mange som har behov for denne, så det er penger å tjene for selskapet jeg jobber i Prøv å gjøre noe nyttig med den privat, så blir du rik :wink:Sveinl._________________Mine hardwarespesifikasjoner<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-09-21 01:13 ]</font> Palm m130... Kul sak egentlig, savner å kunne se bilder på den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå