Gå til innhold

Netshop er tilbake med timesalg!

Anbefalte innlegg

Må jo vente å se om det kommer et enda bedre tilbud.... Har sendinga satt på hold så det er ingen fare for portoen sin del. Er det ikke Ballistixene som har en tendens til å dø på seg? Er det 2x512 eller 2x1024 forresten. Må ha 2x1024 blant annet pga Bf2.

Endret av Deepsearch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ikke helt sikker på kravene til vista, men jeg regner med at du ikke trenger noe monster kort for å kjøre det. Problemet er vel for alle bedrifts pc`er som ikke har noe 3d akselerator i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Nå er jeg ikke helt sikker på kravene til vista, men jeg regner med at du ikke trenger noe monster kort for å kjøre det. Problemet er vel for alle bedrifts pc`er som ikke har noe 3d akselerator i det hele tatt :)

5689849[/snapback]

DX 9c bør nok kortet ha...

Lenke til kommentar
Kanskje et dumt spørsmål, men kan jeg hente varer hos netshop Oslo som er fra dette timesalget? Syns det er like greit å hente det siden jeg bor så nærme :)

5689914[/snapback]

Tror dessverre ikke det er mulig.

Jeg har spurt om det før, og de opptrer som to uavhengige butikker når det kommer til slike tilbud, da de bl.a kan ha slike tilbud fordi de må få varene bort fra lageret (rydde, flytte, vaske osv.). Du burde jo selvfølgelig ringe for å gjøre det helt sikkert (og gjerne poste svaret)

LCD XA7 19" LCD skjerm

Slank og lekker 19" LCD med DVI. Den har kun 8 ms responstid og en XShield beskyttende glassplate i fronten. Kontrast på 800:1 og maks oppløsning på 1280x1024. Dette er skjermen for deg som vil ha noe eksklusivt på bordet!

før: 3495,- 2995,-

Innlogging/registrering / Levering/betalingsmåte / Best.ref. og fraktmåte / Bekreftelse / Kvittering

Takk for handelen!

TUSEN TAKK, NETSHOP! :thumbup:

(Ikke glem sjokoladen!)

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar

Jeg vil også hoppe på lykketoget:)

Jeg ville gjerne sett en litt billigere lcd skjerm her jeg,

for eks. LG L1915SS 19" LCD

gjerne satt ned til rundt 2k, for mye å håpe på eller?

*Jeg må også si at hvis Logitech Desktop diNovo Media Laser kommer til bare pittelitt over tusen-lappen skal jeg garantere dere i Netshop.no at jeg skal ihvertfall kjøpe det!

Endret av Dozer_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...