Nénmacil Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Personlig kunne jeg tenkt meg et "high-end" AGP skjermkort til en fornuftig pris. NVIDIA GeForce 7800 GS / ATI Radeon X850 XT eller tilsvarende. Lenke til kommentar
Elezentros Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Er det nå klokken fire de endrer salgsvarene neste gang? 5688285[/snapback] De endret sist kl 2 så neste blir kl 4 Gleder meg til flere tilbud... Lenke til kommentar
Elezentros Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 hm hvor blir det av de nye tilbudene, må vi vente til kl 17? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Det kommer. Bare vær litt tålmodig. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Serverene til Netshop sliter litt nå.. Synd de ikke kan hente inn litt ekstra kapasitet når de kjører sånne greier.. hehe Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg synes disse dagene er fine jeg, bare synd det er så sjeldent. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Bra at Netshop driver på med litt andre metoder for å få oss(meg) til å handle hos de. Håper de tar med Lacie sin 8gb Carte harddisk. Er veldig hypp på å skaffe meg en slik en. 5688125[/snapback] Du fikk visst ønsket ditt oppfylt. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Heh! Helt tydelig at de følger med og hører på hva vi har og si her på bruket. Godt jobbet, Netshop! Hmm... Kunne ikke være for mye å håpe på at neste blåmandag/timesalg/whatever kunne blitt holdt sånn ca den 13 i en eller annen måned, siden jeg har lønningsdag den 12? EDIT: Eventuelt hadde et tilbud på en god fotoskriver gjort seg, som f.eks Epson Stylus pro 2400, eller evt Epson R800. Endret 2. mars 2006 av Aetius Lenke til kommentar
Elezentros Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hehe Netshop følger med på ønskene denne gangen også. Genialt! Derfor sier jeg bare Zalman vannavkjølig og AMD X2. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Kan vi ikke si den 16. da. siden jeg får stipend den 15. Hehe Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) De har hørt våre bønner!! Ozelot får sin Orange disk, jeg har fått 7800gtx... Noen som har noen erfaringer med det kortet forresten? Det er jo det billigste 7800GTX kortet, som sikkert serveres med en mager bundle, ikke det at den teller så mye, og prisen er jo suveren! Huff.. Meg kjøpe.. EDIT: Slått på målstreken.. Endret 2. mars 2006 av tore_v1 Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Artig at Netshop oppfyller noen av ønskene her! Fine priser er det jo også. Hva med hyggelig pris på det vifteløse 6600GT PCI-E til Gigabyte? Da bestiller jeg på flekken! Lenke til kommentar
tli Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Artig at Netshop oppfyller noen av ønskene her! Fine priser er det jo også.Hva med hyggelig pris på det vifteløse 6600GT PCI-E til Gigabyte? Da bestiller jeg på flekken! 5688547[/snapback] Ingen tvil. Det hadde passet bra. Har bestilt hovedkortet fra Gigabyte som de hadde ute tidligere og har håp om en komplett pc til slutt Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Artig at Netshop oppfyller noen av ønskene her! Fine priser er det jo også.Hva med hyggelig pris på det vifteløse 6600GT PCI-E til Gigabyte? Da bestiller jeg på flekken! 5688547[/snapback] Ingen tvil. Det hadde passet bra. Har bestilt hovedkortet fra Gigabyte som de hadde ute tidligere og har håp om en komplett pc til slutt 5688578[/snapback] Enig.... men AGP! Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Netshop gi oss Vannkjøling! Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ozelot får sin Orange disk, jeg har fått 7800gtx... Noen som har noen erfaringer med det kortet forresten? Det er jo det billigste 7800GTX kortet, som sikkert serveres med en mager bundle, ikke det at den teller så mye, og prisen er jo suveren! Huff.. Meg kjøpe.. 5688536[/snapback] Har ikke direkte erfraing med det kortet, men har hatt PoW kort før, og jeg har generelt sett vært veldig godt fornøyd. Og til den prisen er det ikke mye å lure på hvis man vil ha gtx. er jo nesten nede i gt pris det der.... Anbefaller uansett å sette på en ny kjøler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Kjekke greier, har vært mange gode tilbud på bare få timer allerede. Håper personlig på et kjekt Linksys trådløst access punkt, eller et trådløst kort fra Linksys til en overkommelig pris. Endret 2. mars 2006 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Det blir vannkjøling på den uansett.. Så viften er ikke det jeg bekymrer meg for. Synd at Netshop ikke har bedre utvalg i vannkjøling.. Hadde vært greit å bestille alt fra et sted.. Det jeg vel egentlig er ute etter å vite er om POV kortet er like bra som de andre.. Uten å ta viften med i betraktningen.. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Misten er en ny modell?, men det er ikke med avtagbare kabler? Noen som har noen erfaring med akkurat denne modellen? Fortsatt like stille? Tror denne og en Antec P180 kunne vært en glimrende kombinasjon! Endret 2. mars 2006 av heisann80 Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hva med ett godt tilbud på disse, og kanskje en X2 3800+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå