Gå til innhold

Netshop er tilbake med timesalg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enten så har en av de som jobber der spist opp resten, eller så er ikke netshop så glad i deg som i andre kunder :p

5760759[/snapback]

Hehe, ja.. tror det er en viss fare for at "godte-sjefen" trives litt vel godt i jobben sin.

På en annen side kan det jo ha noe med at de ikke liker meg som kunde. Kom til å tenke på en liten sak for rundt to år siden da jeg skulle legge inn en litt større ordrebestilling, så jeg valgte å spørre om prisavslag (rabatt). Plutselig fikk jeg til svar at de ikke gir kunder rabatt, da de ikke ønsker å behandle kundene forskjellig (altså slik at enkelte kunder ikke skulle føle seg urettferdig behandlet). Men smart som jeg var kunne jeg fremlegge bevis på at jeg kjente andre som samme dag hadde fått prisavslag. Det endte vel med at jeg la inn ordren hos en annen nettbutikk.

Hvor blir det av likestilling? Får en sjokolade, må også vi andre få :yes:

Jeg handlet for 3345 kroner (eks. frakt) denne gangen. Jeg tror ikke det var prisen det sto på..

Endret av azone
Lenke til kommentar
Jeg handlet  for under 3000, og jeg fikk Lion King Size. Skal nevnes at jeg alltid handler fra Netshop.no nesten og er en trofast og effektiv kunde i deres tjeneste.

5761129[/snapback]

Jeg fikk samme sjokolade, og jeg handlet for rett under tusenlappen.

Pleier å handle hos komplett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...