Nénmacil Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ikke dårlig.. Netshop slang med en Lion King Size sjokolade til meg Fikk dere det samme? 5759277[/snapback] Nei, jeg fikk ingenting. De var visst gått "tom" for godteri Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Enten så har en av de som jobber der spist opp resten, eller så er ikke netshop så glad i deg som i andre kunder Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 hehe.. det kommer kanskje litt an på hvor mye man handler for? Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Enten så har en av de som jobber der spist opp resten, eller så er ikke netshop så glad i deg som i andre kunder 5760759[/snapback] Hehe, ja.. tror det er en viss fare for at "godte-sjefen" trives litt vel godt i jobben sin. På en annen side kan det jo ha noe med at de ikke liker meg som kunde. Kom til å tenke på en liten sak for rundt to år siden da jeg skulle legge inn en litt større ordrebestilling, så jeg valgte å spørre om prisavslag (rabatt). Plutselig fikk jeg til svar at de ikke gir kunder rabatt, da de ikke ønsker å behandle kundene forskjellig (altså slik at enkelte kunder ikke skulle føle seg urettferdig behandlet). Men smart som jeg var kunne jeg fremlegge bevis på at jeg kjente andre som samme dag hadde fått prisavslag. Det endte vel med at jeg la inn ordren hos en annen nettbutikk. Hvor blir det av likestilling? Får en sjokolade, må også vi andre få Jeg handlet for 3345 kroner (eks. frakt) denne gangen. Jeg tror ikke det var prisen det sto på.. Endret 15. mars 2006 av azone Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg handlet for under 3000, og jeg fikk Lion King Size. Skal nevnes at jeg alltid handler fra Netshop.no nesten og er en trofast og effektiv kunde i deres tjeneste. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg fikk til og med Lion KS da jeg bestilte en strømkabel til 79 kroner... Sikkert fordi jeg har bestilt alt jeg har omtrent (med unntak av skjerm) der + alt jeg kjøper på jobben Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 jeg tviler på mengden varer/pris har noe å si for om du får med snop. enten så er det litt random hvem som får, eller så gikk de tom. har opplevd å ikke få snop fra både netshop og microplex. *savne netshop drops* Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg handlet for under 3000, og jeg fikk Lion King Size. Skal nevnes at jeg alltid handler fra Netshop.no nesten og er en trofast og effektiv kunde i deres tjeneste. 5761129[/snapback] Jeg fikk samme sjokolade, og jeg handlet for rett under tusenlappen. Pleier å handle hos komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå