Gå til innhold

Netshop er tilbake med timesalg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er problemet egentlig? Du kan umulig ha alle disse "pangtilbudene" i en hel uke. Jeg er i hvert fall glad det finnes...

5694423[/snapback]

For det meste ikke så enorme pangtilbud, bare littegrann under det billigste du finner andre steder. Det finnes heller ingen grei å måte å samle opp en bestilling. Ikke verdt tiden og bryet etter min mening, verken for kundene eller Netshop selv.

Lenke til kommentar
Hva er problemet egentlig? Du kan umulig ha alle disse "pangtilbudene" i en hel uke. Jeg er i hvert fall glad det finnes...

5694423[/snapback]

For det meste ikke så enorme pangtilbud, bare littegrann under det billigste du finner andre steder. Det finnes heller ingen grei å måte å samle opp en bestilling. Ikke verdt tiden og bryet etter min mening, verken for kundene eller Netshop selv.

5694457[/snapback]

Jeg mener et x1800xt til 3000kr er ganske bra tilbud ja. Noen var bare et par hundre kroner billigere dog...

Lenke til kommentar

Tja, Netshop har jo fått veldig mange kunder fornøyde idag og igår. Det er antakelig ikke verdt bryet for Netshop i det korte løp, de tjener minimalt med penger, og må ha mannskap på kontoret lenger, men jeg kommer fortsatt til å handle der. Helt siden jeg kjøpte min første vare hos Netshop har jeg sverget til dem så mye som overhodet mulig. Og etter at de åpnet utsalgssted i Oslo, har det blitt enda enklere.

Det var mye bra tilbud her, og de etterkom utrolig mange forespørsler. Folk spurte etter det de trengte, og fikk det til en rimeligere pris enn noe annet sted. F.eks. var det en som trengte en billig router til ett eller annet med dos, og pang så kom ruter en han spurte etter. Om ikke det er kundeservice, vet ikke jeg, og da skjønner jeg ikke hvorfor du vil unngå denne butikken.

@Sablabra:

Må ikke glemme at dette er et veldig tøft marked, der prisene allerede, på de fleste populære varer, er presset veldig langt ned så fortjenesten er minimal.

Et par hundre kroner kan føre et produkt helt ned til innkjøpspris, noe som faktisk fører til at netshop taper penger på å selge deg det produktet.

EDIT:

Er forsåvidt enig i at det ikke finnes noen spesielt bra å sette ordre sammen etterhvert som du bestiller. Meningen er vel at man skal velge kontant betaling, og utsette leveringsdagen til etter at tilbudene er over, så ringer man inn og ber netshop slenge alle produktene i samme ordre. Litt tungvindt etter min mening, og det er dårlig opplysning rundt akkurat dette.

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar
Jeg mener et x1800xt til 3000kr er ganske bra tilbud ja. Noen var bare et par hundre kroner billigere dog...

5694468[/snapback]

Så var det kanskje 2-3 tilbud det var verdt å vente på. Men de fleste av oss trengte ikke akkurat de.

(edit)

Jeg vil egentlig ikke unngå Netshop, men siden bestillingen ikke fungerte nå, er det mindre sjanse for at jeg gidder å prøve i framtida.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar

5694423[/snapback]

5694457[/snapback]

Om man ikke skulle finne noe av interesse, så kan det være så. Noe tyder på at du ikke fant noe du trengte. Men nå sparte jeg 600 kr på minnet jeg kjøpte og 150 på Misten. Dette pluss noe annet jeg kjøpte har Netshop satt på én bestilling etter en rask telefon til dem :) Jeg har hatt planer om bygge meg ny server så dette passet meg ypperlig!

Så forstår fremdeles ikke helt hva du klager over..

Lenke til kommentar
(edit)

Jeg vil egentlig ikke unngå Netshop, men siden bestillingen ikke fungerte nå, er det mindre sjanse for at jeg gidder å prøve i framtida.

5694502[/snapback]

Åkej, det virker som at du er litt bitter fordi noe gikk galt da du bestilte, og det kan jeg forstå.. Da anbefaler jeg heller at du ringer Netshop og forklarer problemet, så er jeg rimelig sikker på at tonen får en annen lyd. Var f.eks. en som ikke rakk et tilbud fordi han måtte hente søsteren sin på flyplassen. Ringte Netshop og vips så fikk han det til samme prisen. Strålende kundeservice fra Netshop, nok en gang...

Lenke til kommentar
EDIT:

Er forsåvidt enig i at det ikke finnes noen spesielt bra å sette ordre sammen etterhvert som du bestiller. Meningen er vel at man skal velge kontant betaling, og utsette leveringsdagen til etter at tilbudene er over, så ringer man inn og ber netshop slenge alle produktene i samme ordre. Litt tungvindt etter min mening, og det er dårlig opplysning rundt akkurat dette.

5694490[/snapback]

Syns det står ganske greit i tilbudslogoen.

Endret av Howard B
Lenke til kommentar
Åkej, det virker som at du er litt bitter fordi noe gikk galt da du bestilte, og det kan jeg forstå.. Da anbefaler jeg heller at du ringer Netshop og forklarer problemet, så er jeg rimelig sikker på at tonen får en annen lyd. Var f.eks. en som ikke rakk et tilbud fordi han måtte hente søsteren sin på flyplassen. Ringte Netshop og vips så fikk han det til samme prisen. Strålende kundeservice fra Netshop, nok en gang...

5694543[/snapback]

Vel, jeg sendte e-post for en stund siden, men jeg var egentlig ikke så veldig hypp på varene, bestilte bare i mangel på noe bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
F.eks. var det en som trengte en billig router til ett eller annet med dos, og pang så kom ruter en han spurte etter. Om ikke det er kundeservice, vet ikke jeg, og da skjønner jeg ikke hvorfor du vil unngå denne butikken.

Det var til vårt prosjekt ja, The Dos Spirit - Det norske Dos-prosjektet.

Er nok flere enn bare oss som har interesse for kvalitetsroutere :]

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...