Gå til innhold

Netshop er tilbake med timesalg!

Anbefalte innlegg

f*en. missa tilbudet på x1800xt. noen som vet om det kommer igjen?? kanskje jeg kan sende mail til netshop å forklare at jeg måtte hente søstra mi på flyplassen med baby :innocent:

5694040[/snapback]

Du kan prøve :p

5694051[/snapback]

Om det funker noe særlig når vi veit at netshop sitter å leser denne tråden er vel en annen sak ;)

5694093[/snapback]

men det er faktisk sant da. hadde jo sittet her og fått med meg tibudet dersom jeg faktisk ikke måtte ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men det er faktisk sant da. hadde jo sittet her og fått med meg tibudet dersom jeg faktisk ikke måtte ut.

5694108[/snapback]

Da er det seff en annen sak. Tenkte du skulle prøve deg på en "tåredryppende" historie for å få sympati jeg ;)

Lenke til kommentar

game_master: Tror nok du får tilbudet hvis du sender en mail til netshop å spør og forklarer hvorfor du gikk glipp av tilbudet ;)

Edit: Netshop kan dere ikke ta en tilbudsrunde til da, med Thermaltake Kandalf VA9000SWA Alu. ;) ?

Endret av tommy_89
Lenke til kommentar

Selv om de ikke er så lystne på å selge det kortet trur jeg. Hadde i utgangspunktet betsilt en g5 mus fra i går, men når jeg la på det x1800xt kortet kunne jeg plutselig ikke få tilbud på g5 musa lengre. Siden dem tapte så mye... :(

Skal legges til at jeg ikke hadde satt opp noen ordre på musa, men sendt en mail om det siden telefonen var stengt i går kveld....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
Blir the The end nå, eller avsluttes det med et gigatilbud, tro?

Takker Netshop, men håper på tibud på routeren: Linksys WRT54GS

Du skulle ha slått til på den andre de hadde fra Linksys, den er nokså god den også.

Lenke til kommentar

5694201[/snapback]

de har avsluttet hele greia

:hrm:

5694214[/snapback]

uff skulle det ikke være "en runde til" da?

Lenke til kommentar
TAKK netshop. De sender kortet til den prisen.  :dribble:  :thumbup:

5694230[/snapback]

Bra for deg! :) Tror ikke du får et kort som gir like god ytelse/penger noe annet sted. Den prisen fikk til og med han jeg deler leilighet med til å kjøpe, sjøl om han ikke skjønte at han trengte skjermkort før han så den prisen ;)

Lenke til kommentar
ikke noe mere??

5694272[/snapback]

Nei det ser ikke slik ut. klokken har jo passert 16.00 og skulle det være over..

uff fikk ikke vært på pc en noe i går grunnet stiloppgave + forbredelser til en prøve så fikk ikke med meg dette før det var får sent :cry:

Lenke til kommentar

Du skulle ha slått til på den andre de hadde fra Linksys, den er nokså god den også.

5694224[/snapback]

Noe jeg også gjorde :D

Kan ikke få alt her i verden, men sier meg fornøyd med headsettet til 10,- og billig router. Bestile også demovare GPU-kjøler, og da satser jeg på at alt snart er i boks.

Lenke til kommentar
Æsj, timesalg er et lite forbrukervennlig salgstriks, tvinger folk til å sjekke minst annenhver time.

Jeg fortsetter nok å handle når det passer meg selv, og sannsynligvis ikke hos Netshop.

5694409[/snapback]

Hva er problemet egentlig? Du kan umulig ha alle disse "pangtilbudene" i en hel uke. Jeg er i hvert fall glad det finnes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...