game_master Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 f*en. missa tilbudet på x1800xt. noen som vet om det kommer igjen?? kanskje jeg kan sende mail til netshop å forklare at jeg måtte hente søstra mi på flyplassen med baby 5694040[/snapback] Du kan prøve 5694051[/snapback] Om det funker noe særlig når vi veit at netshop sitter å leser denne tråden er vel en annen sak 5694093[/snapback] men det er faktisk sant da. hadde jo sittet her og fått med meg tibudet dersom jeg faktisk ikke måtte ut. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det hadde vært flott med et tilbud på: Amd Athlon 64 3700+ kom igjen Netshop Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 men det er faktisk sant da. hadde jo sittet her og fått med meg tibudet dersom jeg faktisk ikke måtte ut. 5694108[/snapback] Da er det seff en annen sak. Tenkte du skulle prøve deg på en "tåredryppende" historie for å få sympati jeg Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) game_master: Tror nok du får tilbudet hvis du sender en mail til netshop å spør og forklarer hvorfor du gikk glipp av tilbudet Edit: Netshop kan dere ikke ta en tilbudsrunde til da, med Thermaltake Kandalf VA9000SWA Alu. ? Endret 3. mars 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Selv om de ikke er så lystne på å selge det kortet trur jeg. Hadde i utgangspunktet betsilt en g5 mus fra i går, men når jeg la på det x1800xt kortet kunne jeg plutselig ikke få tilbud på g5 musa lengre. Siden dem tapte så mye... Skal legges til at jeg ikke hadde satt opp noen ordre på musa, men sendt en mail om det siden telefonen var stengt i går kveld.... Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) De platene som er på salg nå, er det goodshit, eller er det de dårlige? Ingen som vet mediakode på disse platene? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=25754 Har tidligere kjøpt plater, men det var 50-pack, og jeg tror det var Metal AZO, med MCC03RG20 som mediakode. Endret 3. mars 2006 av Lorang-Dahl Lenke til kommentar
game_master Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 har sendt en mail. er veldi spennende dette. håper netshop forstår situasjonen Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Blir the The end nå, eller avsluttes det med et gigatilbud, tro? Takker Netshop, men håper på tibud på routeren: Linksys WRT54GS Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Blir the The end nå, eller avsluttes det med et gigatilbud, tro?Takker Netshop, men håper på tibud på routeren: Linksys WRT54GS 5694201[/snapback] de har avsluttet hele greia Endret 3. mars 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Blir the The end nå, eller avsluttes det med et gigatilbud, tro?Takker Netshop, men håper på tibud på routeren: Linksys WRT54GS Du skulle ha slått til på den andre de hadde fra Linksys, den er nokså god den også. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Blir the The end nå, eller avsluttes det med et gigatilbud, tro?Takker Netshop, men håper på tibud på routeren: Linksys WRT54GS 5694201[/snapback] de har avsluttet hele greia 5694214[/snapback] uff skulle det ikke være "en runde til" da? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Snakket akkurat med netshop, og de sa det muligens kom en runde til. Dette var dog ubekreftede rykter.. Selv klarer jeg meg fint med X1800XT, Linksys'en, og headsetet til 10kroner.. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 TAKK netshop. De sender kortet til den prisen. Lenke til kommentar
bmwkurt Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Takk netshop for bra tilbud på Thecus N4100! den ble herved bestillt! fint med nettbutikk som er så pass oppegående...! Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 TAKK netshop. De sender kortet til den prisen. 5694230[/snapback] Bra for deg! Tror ikke du får et kort som gir like god ytelse/penger noe annet sted. Den prisen fikk til og med han jeg deler leilighet med til å kjøpe, sjøl om han ikke skjønte at han trengte skjermkort før han så den prisen Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 ikke noe mere?? 5694272[/snapback] Nei det ser ikke slik ut. klokken har jo passert 16.00 og skulle det være over.. uff fikk ikke vært på pc en noe i går grunnet stiloppgave + forbredelser til en prøve så fikk ikke med meg dette før det var får sent Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Blir the The end nå, eller avsluttes det med et gigatilbud, tro?Takker Netshop, men håper på tibud på routeren: Linksys WRT54GS Du skulle ha slått til på den andre de hadde fra Linksys, den er nokså god den også. 5694224[/snapback] Noe jeg også gjorde Kan ikke få alt her i verden, men sier meg fornøyd med headsettet til 10,- og billig router. Bestile også demovare GPU-kjøler, og da satser jeg på at alt snart er i boks. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Æsj, timesalg er et lite forbrukervennlig salgstriks, tvinger folk til å sjekke minst annenhver time. Jeg fortsetter nok å handle når det passer meg selv, og sannsynligvis ikke hos Netshop. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Æsj, timesalg er et lite forbrukervennlig salgstriks, tvinger folk til å sjekke minst annenhver time. Jeg fortsetter nok å handle når det passer meg selv, og sannsynligvis ikke hos Netshop. 5694409[/snapback] Hva er problemet egentlig? Du kan umulig ha alle disse "pangtilbudene" i en hel uke. Jeg er i hvert fall glad det finnes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå