Gå til innhold

Netshop er tilbake med timesalg!


Anbefalte innlegg

Ønskeliste:

 

* AMD CPU (X2 eller Opteron)

* SATA Raptor disker

* Lian Li kabinetter

* GOD ram (CorsairTWINX eller OCZ) 2GB Set

* Creative X-fi lydkort

* 7800GT/GS Nvidia

* Asus A8N-SLI eller DFI hovedkort!

 

Det var det! :D

Endret av danandre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper Netshop kommer med et knallbra tilbud på HP PSC 3210 multifunksjonsskriver. Det er en knall skriver!. Men de bør kunne matche eller konkurrere ut prisen til SHG.no på 2130,-!! Også om det kom en god pris på et godt canon kamera i 2500-3000 kroners klassen så hadde det reddet dagen :D (IXUS eller noe :whistle: )

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor lenge de holder på utover kvelden?

Hadde vært greit å få litt søvn uten å ta 2-timers skift :p

De avsluttet vel 2400 på blåmandager, så det er kanskje samme nå, men er det noen som vet noe sikkert?

Og når de starter igjen i morgen?

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar

Jeg støtter de som ønsker seg en større SATA disk på tilbud og kommer med et forslag.

 

Skulle det komme et godt tilbud på varenr 16666, Hitachi Deskstar T7K250 250GB , blir jeg nødt til å kjøpe minst to. deskstar_500.jpg

Vinneren av hardware sin stortest av harddisker. Les mer her: Stortest av harddisker

Dette er nesten dårlig gjort av Netshop. Jeg kjøpte nettopp ukens tilbud og noen andre varer hos Netshop og de kom til postkontoret i dag. Jeg rekker ikke hente dem en gang før jeg, kanskje, bestiller noe nytt.

 

 

Stor ros til Netshop, stedet jeg kjøper 90 % av mine IT-relaterte varer.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

Det er sannelig flere i husstanden som har ønsker!

 

- Logitech diNovo Media Desktop Laser (mus og tastatur)

- Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic/Platinium

 

Er jo flere som har ønsket seg dette, så jeg satser på å legge inn en bestilling neste time;)

Lenke til kommentar
Der kom 6800GS til 1995,- ja. Da kan vi vel ikke håpe på et 7800GS AGP til en slik pris da..

:(

5690003[/snapback]

Litt skuffende pris egentlig. Disse kortene kostet faktisk akkurat det samme for noen uker tilbake. Jeg håper fortsatt "påskeharen" kommer med et tilbud på NVIDIA GeForce 7800 GS, i såfall slår jeg til!

 

Andre varer jeg kunne tenke meg er:

- 300 GB S-ATA harddisk (Hitachi, Seagate eller Samsung - IKKE WD)

- MIST 500W PSU (den med avtagbare kabler)

 

Blir det lavere priser på disse, bestiller jeg med en gang.

Lenke til kommentar
Du skal ikke se bort i fra at den telefonen gløder akkurat nå. Prøv igjen litt senere.  :)

5690371[/snapback]

 

Joda, men jeg fikk en sånn automatisk beskjed om at ordretelefonen var oppe til kl 17.00 på hverdager, og så ble det lagt på :ohmy:

 

edit: ringte igjen nå. fikk samme beskjed. ringte nummeret som blir oppgitt på banneren på netshop sine sider. mulig dem ikke har oppe på kvelden sjøl om dem driver med tilbud?

Endret av Lasan
Lenke til kommentar
Joda, men jeg fikk en sånn automatisk beskjed om at ordretelefonen var oppe til kl 17.00 på hverdager, og så ble det lagt på  :ohmy:

edit: ringte igjen nå. fikk samme beskjed. ringte nummeret som blir oppgitt på banneren på netshop sine sider. mulig dem ikke har oppe på kvelden sjøl om dem driver med tilbud?

5690402[/snapback]

Skulle det være tilfelle er det ikke verre enn å ringe dem når de åpner i morgen. Jeg antar de ikke behandler bestillingene før i morgen uansett. Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...