thomasr Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har et halvgammelt, passe råttent keyboard med midi inn/utganger på, som jeg gjerne vil ha koblet til pcen. Problemet mitt ligger i at jeg ikke har et lydkort med noe spesielle inn/utganger (SB Live! 1024, har ikke penger til å oppgradere nå). Finnes det noen måte å få koblet keyboardet til pcen ved f.eks. en "hjemmemekket" kabel? Kan jo koble keyboardet til med vanlig lydkabler, og inn i inngang på lydkortet, men vil helst bruke midi-porten på keyboardet.. Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 http://www.harmony-central.com/MIDI/interface.html Her er noe... Jeg har selv en midi interface med dual gameport box fra gravis. Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
Verberate Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Bruk en overgang fra joystick porten til MIDI inn/ut. Du får kjøpt det i de fleste musikk butikker. Betalte 70,- for en for 3 år tilbake. Funker helt fint og kan brukes på alle lydkort med joystick port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå