kilogram Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Microsoft tester dansematte til PC Microsoft har på sin årlige TechFest vist frem over 150 ulike teknologier. En av dem var en dansematte som lar deg kontrollere PCen, og å hoppe på spam-mail! Les artikkelen her Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 :lol: Er et must for alle og enhver Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Det er kanskje ikkje det mest nyttige produktet, men kreativt er det i alle fall. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Motvirkende for musesyke, men ganske unyttig spørr du meg. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Haha. Hva med bæring av to virtuelle vekter på en tredemølle som simulerer tømming av papirkurven på skrivebordet? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hehehe, god idé Eller bare et stort tastatur som man kan gå på. Litt vanskelig å spille CS på kanskje men... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Genial idé. Det er sikkert mange amrikanere som kunne trenge en slik. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Genialt? Eller en typisk Microsoft-kopi av eksisterende (til og med gammel) teknologi? Hint: guru meditation. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Nå blir det vel en ny måte å være sint på pcen? Gi den litt juling på dansegulvet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det er kanskje ikkje det mest nyttige produktet, men kreativt er det i alle fall. 5687241[/snapback] Og jo mer kreativitet, desto bedre (som regel) Motvirkende for musesyke, men ganske unyttig spørr du meg. 5687350[/snapback] Det er nok unyttig, men det kan være underholdene, noe som sikkert noen setter pris på Genial idé.Det er sikkert mange amrikanere som kunne trenge en slik. 5688194[/snapback] Hehe, det tror jeg nok Nå blir det vel en ny måte å være sint på pcen? Gi den litt juling på dansegulvet! 5690581[/snapback] Oi, det var en god ide, må se om jeg får skaffe meg en sånn. PCen min har fått litt vel bank det siste året Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Nå har jeg holdt på med pc i rundt 10 år og har enda til gode å ha musesyken. Noen som faktisk har hatt musesyken på forumet? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Musesyken er oppskrytt. Man må jo sitte temmelig rart om man skal få til det.... eller? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Musesyken er oppskrytt. Man må jo sitte temmelig rart om man skal få til det.... eller? 5711888[/snapback] Vis man har litt peiling på data bruker man jo litt tastatursnarveier og kanskje bruker tastaturet til en del ting andre hadde brukt musa til. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Joa. forsåvidt sant det da. Spørs alt etter hvilket tasatur jeg sitter med. Normalt bruker jeg bare tasaturet, dette fordi at jeg har fine snarveier i Opera. Hender ata jeg må bruke musa om jeg har det travelt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå