StIFfmasT Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Jeg har laget et oppsett til dere som ønsker å kjøpe en pc, til 10-15000. Denne pc'en er veldig klokkevennlig. Denne er beregnet til Gaming, men den kan brukes mye annet, da den er så sterk at den kan gjøre det meste. Prosessor: Amd Opteron 146 [s-939] Hovedkort: Asus A8R32-MVP deluxe - [s-939 & Crossfire] Harddisk: Hitachi 250GB 7200RPM Ram/Minne: OCZ EL DDR PC-4000 GOLD GX XTC [2x 1024mb brikker] Skjermkort: Sapphire Radeon X1900XT Crossfire edition Kabinett: Thermaltake Xaser Tsunami Strømforsyning: Thermaletake PurePower 500W Cpu-Kjøler: Zalman CNPS-7700-Cu Pris: 14171 +frakt Oppsett: HER - Hvis dere ville skiftet ut noe, si ifra, så blir det gjort. Endret 4. mars 2006 av StIFfmasT Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Noen som har forslag til forandringer? Dette skal jo hjelpe de som ikke har så mye peiling på kjøp av data. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Siden du har tatt med en Opteron, vil jeg tro at du mener denne pcen skal klokkes? Du sier at dette er et oppsett til de som ikke har så veldig mye peiling? Jeg er ikke sikker på om disse vet hvordan man klokker, da ville jeg heller tatt med en Dual Core Cpu. Kanskje tatt med en kjøler til Skjermkortet også? Men ellers et veldig bra oppsett =) Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Du sier noe der. Men er tar jo ikke allverdens lang tid å lære seg å klokke? Folka på overklokking.no forumet er jo veldig behjelpelig, det de for den hjelpen de trenger av dem. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 du kan jo nevne hvilken målgruppe PCen er til.. trenger ikke ett slikt monster til excel Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Har oppdatert første posten, med målgruppe. Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Har oppdatert posten med nytt hovedkort og skjermkort. Endret 4. mars 2006 av StIFfmasT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå