JoeDohn Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 hmm... ja, nå sier jeg vel det meste i topicen, men jeg vil gjerne høre om det er flere som er enige med meg i at Dark Cloud er et ganske så genialt spill... jeg er fullstendig klar over at spillet ikke er det aller mest profilerte av utgivelsene på PS2, men det er egentlig bare synd... Dark Cloud er en blanding av action, adventure og litt rpg, og kan egentlig minne veldig mye om zelda-spillene på N64... (som jeg finner geniale) de mest imponerende elementene i spillet synes jeg er Georama-systemet - at man kan bygge opp byene en besøker omtrent akkurat etter egen smak - og våpensystemet med oppgraderbare våpen og crossover-funksjoner... ganske flott historie, nydelig grafikk og behagelig musikk er også noen av mange argumenter for å skulle kjøpe spillet... vil egentlig anbefale dette spillet til alle som synes nærkamp-action-spill er noe å drive med, for dette er et ekstremt fengende spill... håper å få noe feedback på denne lille artikkelen, for dette er et utrolig undervurdert spill... jeg kan sikkert skaffe mer info om spillet hvis det trengs...:smile: http://no.playstation.com/games/gamesinfo0...TitleId=1025630 http://no.playstation.com/previews/preview...0655_no_NO_PREV må prøves!! :smile: _________________ confusius say "win some, lose some" 1 play 2 play :smile: [ Denne Melding var redigert av: Jay|-|eM på 2002-09-20 23:54 ] Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hm, har ikke testa det - hvis jeg kommer over det brukt så skal jeg gi det et forsøk. Alltid hyggelig å høre om undervurderte spill som fortjener mer oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hm, fant Dark Cloud på Spiderman - men de skal ha 400 spenn for det, brukt! Synes det er for dyrt for et så gammalt spill. Fant også tilfeldigvis Timesplitters i brukthylla, det var dyrere enn i hylla ved siden av hvor de solgte det samme spillet nytt i Platinum versjon - hallo... Skjerpings... Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 JA har bare prøvd demoen fra et playstation.. Grafikken er ok..ikke noe spesielt med den. Det samme gjelder gameplayet og kampsystemet som var ALTFOR repetert og kjedelig:( Dessuten bruker spillet snakkebobler istedet for skikkelig lyd. Men har bare prøvd en demo(en stor demo)så jeg kan ikke dømme spillet 100% fra det:) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 17:47, skrev Bralt:...gameplayet og kampsystemet som var ALTFOR repetert og kjedelig... jamen jeg har oxo spilt en demo av DC, og å spille hele spillet var en ganske mye bedre opplevelse... dette med at de bruker snakkebobler i stedet for lyd ser kanskje litt teit ut til å bjynne med, men etterhvert virker det bare som om tale ville ødelagt stemninga... det ER et ganske tegneserie-prega (les: manga) spill, og litt av steminga kommer frem i dette... ang. kampsystemet: det ER sånn hele tida, men det er faktisk ganske så kjekt etter hvert, med spesial-bevegelser og et ellers enkelt system. Lock-on og block akkurat som i zelda er også et pluss i dette systemet. Etter hvert som du får flere personer har disse forskjellige spesialieter på våpen, det er for eksempel bare din første person som bruker sverd. En av de andre personenes spesial som et eksempel: "Frozen Tuna"... (tenk deg en rund liten fyr med en fem-fots frossen fisk på ryggen) det blir mye mer variert etter hvert, og dette gjør det utrolig gøy... aspektet med elemental-stats på våpenene er helt genialt - alle fiender er svake mot et visst element. når våpenene oppgraderes nok kan de smeltes sammen med nye våpen, og dette lar deg hele tida få egenspesialiserte super-våpen... anbefaler alle å prøve demoen, jaffal...:smile: Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hmm det virker som du er ganske hekta på det ja! Virker som et bra spill gjennom dine beskrivelser iallefall:) Må bare spille gjennom demoen engang til før jeg bestemmer meg om det blir kjøpt eller ikke... Kan anbefalle et annet undervurdert spill i samme slengen "ICO" heter det! Det er Kjempebra! Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hmm det virker som du er ganske hekta på det ja! Virker som et bra spill gjennom dine beskrivelser iallefall:) Må bare spille gjennom demoen engang til før jeg bestemmer meg om det blir kjøpt eller ikke... Kan anbefalle et annet undervurdert spill i samme slengen "ICO" heter det! Det er Kjempebra! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 ICO... har sett, ikke spilt... *notere ned* gøy at det finnes folk som vil prøve nye ting... og jeg er ikke HEKTA, bare imponert...:smile: det er faktisk ganske fengende... men som sagt, demoen gir et litt dårlig inntrykk, for det er så mye av de grunnleggende tinga en misser... eksempler: *oppgradere våpen *nye personer *duell-modus (med mini-bosser) *fullføre byene *fisking ( ) jappjapp... ICO, ja... Lenke til kommentar
Lux vs Lyon Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Dark Cloud? hakke prøvd det men har hørt om det Jeg tror ikke det er så veldig genialt. So in your bad dreams baby... håper du er jente Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-28 20:32, skrev Lux vs Lyon:Dark Cloud? hakke prøvd det men har hørt om det Jeg tror ikke det er så veldig genialt. So in your bad dreams baby... håper du er jente har du drukket ille mye nå, eller? evt. røyka noe? står på mitt jeg, lixom... og hva du TROR er egentli ikke så vesentli her... Lenke til kommentar
Fly|Grl Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 jammen.. JEG er hekta... =) spillet er kjempebra! =) jeg drømmer til og med om det om natta oxo.. jeg har ikke særlig peiling på grafikk og sånne ting,men jeg er en ivrig spiller..(ja,jeg er jente,jeg) lykken var stor da jeg kjøpte PS2 og Dark Cloud! jeg har ikke spilt zelda før (belive it or not..) men typen min sier det er samme grunnprinsippene.. uanz... spillet er gøy! og en blir fort litt hekta! =) ANBEFALES! *rare jenta* Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 [ Denne Melding var redigert av: Jay|-|eM på 2002-10-10 19:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå