qwang Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Eg har filma litt ett DV-kamera, å redigert da å greie, men kossn kan eg converta da te .mp3 elle .wav? Ka må eg jera då? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hvilket redigeringsprogram bruker du? Du eksporterer bare filen ut som audio til wave og så må du sansynligvis konvertere den etterpå til MP3. (det er ikke alle redigeringprogrammer som støtter MP3 i eksport.) Lenke til kommentar
qwang Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Eg bruke pinnacle studio 9.. Eg klare kje å lagra da som ei audio fil i studio. Vett du om da går an? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Vennligst bruk et av to godkjente skriftspråk når du benytter forumet. De godkjente er bokmål og nynorsk. Det finnes ikke skriftspråk på dialekt, og da disse er vanskelig å lese for de som ikke snakker dialekten, skal dette unngås. På forhånd takk (for danske brukere er det selvklart lov å skrive dansk, og engelsk for de som ikke er sikre på norsk eller dansk skriftspråk...) Endret 4. mars 2006 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå