Zailenser Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei Jeg sitter nå foran pcen min og hører musikk. Det går helt fint. Så skulle jeg spille litt Battlefield 2. Etter ca 5-10 min begynner lyden i spillet å vrenge seg. Tenkte kanskje dette hadde noe akkurat med det spillet å gjøre. Prøvde nettop FarCry, skjer det samme der. Specs: Hovedkort: ASUS A8N-SLI Socket 939 Lydkort: Realtek AC'97 (onboard) Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Vet. Er så lei nå at jeg kommer til å stikke å kjøpe meg et kort i morgen. Noen forslag. Tenkte å bruke ca. 500 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Prøvd å oppdatere lydkortdriveren? kan være en bug der.. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg har AC97 på NForce2 chipsett. Driverne som ligger i pakken fra Nvidia er dårlige og funker ikke med mange spill. Dersom jeg spiller f.eks. GTA SA restarter maskina seg plutselig. Løsningen er å bruke driverne til Realtek da de ikke har samme konflikten. Driverne finner du på denne siden Kanskje det funker for deg å. mvh. Valentino Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Skal prøve det valentino, jeg lastet ned driver fra asus sin hjemmeside. Men kan jo prøve den fra realtek. *edit Har nettop prøvd det. Hjalp ikke i det hele tatt. Merkelig. Blir nok nytt kort på mandag. Endret 5. mars 2006 av Zailenser Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Blir den forvrengt når spillet loader eks maps? Har skjedd med meg også men da bare stoppet jeg musikken når jeg joinet serveren (det var da det ble skurr ol) og startet den når jeg var inne og da funket det fint Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Fant ut problemet. Jeg slo av conncetor sensing. Den slo seg på når jeg startet spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå