Onyx Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Jeg har også lyst på den skjermen der Kan du ta bilde mens du er Windows er du snill, sånn at jeg får se? Utrolig spennende Håper det Endret 9. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Er litt mørkt her.. Så du ser ikke rammen rundt så godt.. Når jeg tok med blitz, så ble det mer eller mindre stygt! Så.. Jeg tok bilde av VG.no så du kan se hvor god plass det er på siden! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Fy fader, rett og slett ekstremt! God plass ja Hva er responstiden? 8ms, 6ms? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) ..her vil du bli skuffet.. Den er på 16ms, skal være.. Men, skal visstnok ikke være et problem.. Sjekk linken https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=459921&hl= Legger ved et bilde til; (og JA, jeg har OoT orginalt!!) Endret 9. mars 2006 av Bone Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Enda flere muligheter! ..men, dere begynner vel å bli lei nå.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Bone: Endelig ser du bruksområder, så da kan du få linken: www.usemycomputer.com Store bilder for tøffe gutter .) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Dahle; Rett man til rett tid.. Alltid! EDIT: Dette var jo mer genialt enn ved første øyekast også! Endret 10. mars 2006 av Bone Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Nå er den i hus.. Men.. er det interessant for noen at jeg skal komme med bilder og slikt etterhvert, eller er det bare interessant for meg som eier'n? Lenke til kommentar
blackout80 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 det er alltid interessant med bilder Artig å se kabinettet både utenfor og innvendig.. Se om netshop har gjort en bra jobb osv Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Driver og formaterer/installerer og greier nå.. Kabinettet var (etter min mening) over all forventning! Anger ikke et sekund (Dahle!)! ..må bare konsentrere meg litt her; Er jo litt nervøs for at noe skal være galt Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hæ, det var jo kvikt! 3 dager jo Nå skal du være fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå