Bone Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Håper at den skal være hos meg innen en uke.. Jepp.. LAAAANG ventetid! hehe.. Grunnen til at jeg lurte var at jeg så at man kunne kjøpe en ekstern floppy-stasjon med usb-tilkobling.. Og, jeg har jo en DVD-Brenner med USB-tilgang, med.. om det var slik at den interne CD-ROM -leseren en gang skulle ha blitt ødelagt, og jeg trengte å installere XP, eller noe.. Kunne jeg da ha brukt den Eksterne, var egentlig tanken! Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Det er brikkesettet det kommer ann på, når du skal legge inn WinXp på disken... Med nForce 3-brikkesettene må du ha diskett for å legge inn XP, men dette slipper du når du har et så nytt hovedkort og brikkesett som du har.. NB:Heng meg hvis jeg tar feil oivind_dahle: Du snakker varmt om de Koolance-kabinettene med integert vannkjøling, har du noen tester på de kabinettene? Og er det bare å sende en mail til salgsavdelingen til netshop.no og høre om de kan ta inn kabinettene eller? Har sett med vann i munnen på de kabinettene Endret 9. mars 2006 av intelli-musa Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei Jeg bygde en PC for en stund siden. Mener det var en SUPERPC som jeg skrev en artikkel om for hw. (Se tester hele maskiner) Legg merke til at det var super PC den gang, og ikke nå. Men den gangen prøvde jeg å få tak i Koolance kabinettet uten særlig hell. Men om du virkelig er intressert burde Gisle i Netshop kunne hjelpe deg. Han var på saken den gang og har nok kommet litt lengre nå Jeg syns de ser helt rå ut Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Nå, innen klokka 21 (dvs ca 2 timer), så skal Skjermen min komme! Det blir bra.. Men, jeg får jo liksom ikke helt brukt den før resten kommer.. Men jeg kan jo *se* på den så lenge! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 He he. Skjønner du gleder deg. Og det burde du. Hvilke spill har du klare da? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg venter på Oblivion, som kommer nå til slutten av måneden.. Men, siden min littover3årgamemaskinutenoppgraderinger ikke klarte de siste store (noen bedre enn andre selvfølgelig), så har jeg faktisk noen liggende! Og det er faktsik flere spill som jeg har kjøpt som jeg ikke har åpnet en gang fordi jeg har ventet på denne nye maskinen.. Blandt annet Age of Empires III og Civilization 4.. Doom 3 gikk heller ikke så fint på min gamle, synes jeg.. Men, uansett; De som står klare og som jeg skal prøve til jeg må bevege meg til matboksen, er ca følgende; FarCry (funka på min gamle greit nok, men gleder meg MASSE nå!!) Half-Life2 (det samme..) Doom 3 Civilization 4 Age of Empires III FEAR (ikke helt kjøpt enda men.. vi får se hvordan det er først..) Chronicles of Riddick Chaos Theory (jepp.. fortsatt innpakket i plasten sin.. skulle jo egentlig ha ny pc for lenge siden jeg..) the Battle for Middle-Earth 1 & 2 (heller ikke kjøpt.. enda..) Dette blir bra!! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg venter på Oblivion, som kommer nå til slutten av måneden.. Men, siden min littover3årgamemaskinutenoppgraderinger ikke klarte de siste store (noen bedre enn andre selvfølgelig), så har jeg faktisk noen liggende! Og det er faktsik flere spill som jeg har kjøpt som jeg ikke har åpnet en gang fordi jeg har ventet på denne nye maskinen.. Blandt annet Age of Empires III og Civilization 4.. Doom 3 gikk heller ikke så fint på min gamle, synes jeg.. Men, uansett; De som står klare og som jeg skal prøve til jeg må bevege meg til matboksen, er ca følgende; FarCry (funka på min gamle greit nok, men gleder meg MASSE nå!!) Half-Life2 (det samme..) Doom 3 Civilization 4 Age of Empires III FEAR (ikke helt kjøpt enda men.. vi får se hvordan det er først..) Chronicles of Riddick Chaos Theory (jepp.. fortsatt innpakket i plasten sin.. skulle jo egentlig ha ny pc for lenge siden jeg..) the Battle for Middle-Earth 1 & 2 (heller ikke kjøpt.. enda..) Dette blir bra!! 5728090[/snapback] Late mann Everquest 2 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) jaja.. Sant!! EverQuest 2!! Den skal også prøves! Betalte jo ca et helt år for en spillekonto når jeg bare brukte den et par måneder.. glemte å slutte abboet! Men, får sette det opp igjen nå da! EDIT: Lurer på om jeg skal flytte tilbake til mamsen, så hun kan komme løpende med mat og drikke når jeg føler for det! ..burde kjøpe en pager til mamsen! hehehe.. Endret 9. mars 2006 av Bone Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 jaja.. Sant!! EverQuest 2!! Den skal også prøves! Betalte jo ca et helt år for en spillekonto når jeg bare brukte den et par måneder.. glemte å slutte abboet! Men, får sette det opp igjen nå da! EDIT: Lurer på om jeg skal flytte tilbake til mamsen, så hun kan komme løpende med mat og drikke når jeg føler for det! ..burde kjøpe en pager til mamsen! hehehe.. 5728112[/snapback] 22225555 og 22222222 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Genialt!! Eller, den som jeg pleier å bruke; 09001!! Men, det blir fort dyrt, og har på følselsen at lommeboken værner hardt om sine "favorittbiter" for øyeblikket! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 ..og DER kom skjermen!! Nå må jeg pakke opp og se på!! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 og........................................... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Fytte svarte skjære! :D Dette var enormt!! ..kjører den utifra min bærebare nå, til jeg får noe annet, og et Mobile Radeon9000 som drar det.. Men fytte svarte!! :w00t: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Glad du ble rådet til den da regner jeg med Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei Jeg bygde en PC for en stund siden. Mener det var en SUPERPC som jeg skrev en artikkel om for hw. (Se tester hele maskiner) Legg merke til at det var super PC den gang, og ikke nå. Men den gangen prøvde jeg å få tak i Koolance kabinettet uten særlig hell. Men om du virkelig er intressert burde Gisle i Netshop kunne hjelpe deg. Han var på saken den gang og har nok kommet litt lengre nå Jeg syns de ser helt rå ut 5727652[/snapback] Hvordan kontakter jeg han da? Jeg er ikke så god på sånt. Hva med å kjøpe fra utlandet da? Har virkelig lyst på et sånt sett!! Og bone, gratulerer med ny stoor skjerm. sikler litt på lillebroren Dell Ultrasharp 2005FPW(20") selv. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Glad du ble rådet til den da regner jeg med 5728718[/snapback] Er nok det ja.. *SMASK* Intelli-musa; Takk takk!! EDIT: Ikke en eneste død pixel heller, så vidt jeg kan se!! Her kommer et par bilder også.. (ca .5 mb hver..) Endret 9. mars 2006 av Bone Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Gratulerer så meget Bone! Har du fortjent den da? Hehe, neida, bare tuller ! Se på bildet til høyre; 1920*1200 --> CD. Hva skal det bety på skjermen? At hvis man skal ha den opplø. så trenger man CD? Eller? Endret 9. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Det lurte jeg også litt på først.. men det hele er egentlig bare tull.. Det er en CD som starter opp nettleseren din med litt info, som sier at du trenger å ha de nyeste driverene dine.. Klikk hit, dit, eller der, hvis du har DELL maskinvare, hvis du ikke har DELL maskinvare osv.. Også linker den til ATi og nVIDIA's hjemmesider! Er sikkert noen drivere der også.. Men har ikke brukt den noe særlig.. (eller i heletatt) Setter meg mer inn i saken når PC'n ankommer.. CD'n er på 65MB ca.. EDIT: Fortjent den? Neihei.. Kan jeg aldri tenke meg! EDIT2: Nei.. er visst bare skjermkort-drivere.. Så vidt jeg kan se.. Endret 9. mars 2006 av Bone Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Oook! Du har kobla den på bærbar. Har du flott bilde? Hvor høy/stor opplø. kan du ha på den? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Kobla den til bærebar ja.. Kjører 1920x1200! Det er max på skjermen! Flotte saker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå