dinosauren Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Vil si opp mitt young talk abonnement hos netcom og flytte til chess. Det har seg slik at jeg har spart masse penger slik at jeg har en del. Visst jeg avslutter abonnementet mister jeg alle de pengene eller har jeg de slik at jeg kan f.eks fylle det opp med kontantkort. Visst eg porterer mitt gamle nummer til chess ka skjer med det gamle sim kortet, ryker alle pengene på det. Endret 2. mars 2006 av dinosauren Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Pengene er betalt inn til NetCom og kan ikke overføres til Chess. Du kan endre ditt NetCom-abonnement til f.eks. NetCom Kontant eller NetCom SmartTalk og få med deg pengene. Men altså ikke til en annen operatør. -snubbel Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Det er heller ikke poeng om å opprette to emner om samme tema. Men snubbel har rett, du har betalt nn til NetCOm og ikke til Chess. Du kan få utbetalt pengene fra NetCom mot et gebyr hvis jeg ikke husker feil. Husk på at NetCom også har bra tilbud, som NetCom SmartTalk. Da slipper du også innmeldingsavgiften ho Chess Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Skal kjøpe en mobb med chess abonnoment skjønner du? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jo, men du får jo kjøpt telefon med bindingstid og young talk også da. Men det er jo selvfølgelig ditt valg. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Bare en tanke.. vet ikke om det går.. Gjøre abbonementet om til Netcom kontant. Opprette enda et Netcom kontant med nytt nummer. Overføre pengene fra det ene til det andre, eventuelt bytte om nummerene. (det er dette jeg ikke vet om går) Portere det opprinnelige nummeret ditt til Chess. Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 men visst jeg kjøper den nye mobilen med young talk den også, hva er mulighetene da? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hvis du ikke har bindingstid er det ingen problem. Du beholder nummer og simkort og de pengene du har til gode. Kan være lurt med nytt SIM hvis du kjøper 3G-mob. Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Hvorfor må jeg bytte simkort? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Fordi Netcom har kommet med nytt SIM. Les her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=544612 Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Takk skal du ha!! Når du får et slikt sim kort får du nytt nummer også da?? Hva med young talk abonnomentet mitt med masse penger på, blir pengene borte på det nye simkortet? Abonnoment ligger jo på sim kort Endret 2. mars 2006 av dinosauren Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du trenger ikke nytt nummer Det stemmer at et abonnement er knyttet til et SIM-kort, men det er enkelt å erstatte et SIM-kort på et eksisterende abonnement. Det er bare for en forhandler å logge seg inn på en nettside og skrive inn SIM-nummeret på det nye kortet du får. Koster vanligvis ca 100 kroner. Pengene på abonnementet beholder du. Alt blir som det er bortsett fra at det legges på en bindingstid, og eventuelt at SIM-kortet byttes ut hvis du ønsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå