Gå til innhold

Vil si opp mitt young talk abonnement hos netcom

Anbefalte innlegg

Vil si opp mitt young talk abonnement hos netcom og flytte til chess. Det har seg slik at jeg har spart masse penger slik at jeg har en del. Visst jeg avslutter abonnementet mister jeg alle de pengene eller har jeg de slik at jeg kan f.eks fylle det opp med kontantkort.

Visst eg porterer mitt gamle nummer til chess ka skjer med det gamle sim kortet, ryker alle pengene på det.

Endret av dinosauren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er heller ikke poeng om å opprette to emner om samme tema.

Men snubbel har rett, du har betalt nn til NetCOm og ikke til Chess. Du kan få utbetalt pengene fra NetCom mot et gebyr hvis jeg ikke husker feil.

Husk på at NetCom også har bra tilbud, som NetCom SmartTalk. Da slipper du også innmeldingsavgiften ho Chess :innocent:

Lenke til kommentar

Bare en tanke.. vet ikke om det går..

Gjøre abbonementet om til Netcom kontant.

Opprette enda et Netcom kontant med nytt nummer.

Overføre pengene fra det ene til det andre, eventuelt bytte om nummerene. (det er dette jeg ikke vet om går)

Portere det opprinnelige nummeret ditt til Chess.

Lenke til kommentar

Takk skal du ha!!

Når du får et slikt sim kort får du nytt nummer også da??

Hva med young talk abonnomentet mitt med masse penger på, blir pengene borte på det nye simkortet? Abonnoment ligger jo på sim kort

Endret av dinosauren
Lenke til kommentar

Du trenger ikke nytt nummer

Det stemmer at et abonnement er knyttet til et SIM-kort, men det er enkelt å erstatte et SIM-kort på et eksisterende abonnement. Det er bare for en forhandler å logge seg inn på en nettside og skrive inn SIM-nummeret på det nye kortet du får. Koster vanligvis ca 100 kroner.

Pengene på abonnementet beholder du. Alt blir som det er bortsett fra at det legges på en bindingstid, og eventuelt at SIM-kortet byttes ut hvis du ønsker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...