MasterShake Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 så da blir det ihvertfall ingen forsinkelse.. http://www.gamespot.com/xbox360/action/tom...186&mode=recent Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 så da blir det ihvertfall ingen forsinkelse.. http://www.gamespot.com/xbox360/action/tom...186&mode=recent 5686554[/snapback] vel...når spillet kommet 16. mars og ikke 10. mars i Europa likevel vil jeg kalle det en forsinkelse Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ja dette blir godt! Får stipend den 15. så Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Kewell79, jeg tror det er snakk om litt utydelig ordlegging... Xbox- versjonen 360 utgis samtidig i U.S.A. og Europa, mens Xbox- versjonen har en glippe på en uke. Ubisoft confirmed today that the game has been sent to the factory and will ship worldwide on March 9--next Thursday. It will simultaneously ship on the current-generation Xbox in the US, but will come a week later in Europe. Teamxbox: The Xbox 360 version will be available March 9 worldwide while the Xbox version will be shipping March 9 in the U.S. and March 16 in Europe. Endret 2. mars 2006 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Kewell79, jeg tror det er snakk om litt utydelig ordlegging... Xbox- versjonen 360 utgis samtidig i U.S.A. og Europa, mens Xbox- versjonen har en glippe på en uke. Ubisoft confirmed today that the game has been sent to the factory and will ship worldwide on March 9--next Thursday. It will simultaneously ship on the current-generation Xbox in the US, but will come a week later in Europe. Teamxbox: The Xbox 360 version will be available March 9 worldwide while the Xbox version will be shipping March 9 in the U.S. and March 16 in Europe. 5687891[/snapback] når det leser artikkelen engang til mitt på dagen ser jeg det ja Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Gleder meg, men litt usikker om jeg har råd til å skaffe meg det på lanseringen ennå. Blir et spill jeg uansett kommer til å sitte mye med. Glad de har gått litt tilbake til orginalen, for den digget jeg på PC. Co-op blir jo en super opplevelse. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Gleder meg til neste torsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå